Reklama na TikToku, czyli skorzystaj z TikTok Ads!

Zrealizuj cele biznesowe swojej marki i wykorzystaj TikTok Ads lepiej od konkurencji!

Chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał TikToka? Nie przegap okazji na dotarcie do milionów młodych (i nie tylko) użytkowników! Prowadzimy kampanie w konwencjach, które podkreślają charakter Twojej marki i realizują cele Twojej firmy. Zwiększysz ruch na stronie i zdobędziesz nowe konwersje, wypromujesz aplikację, a także stronę internetową (lub sklep) oraz zbudujesz świadomość o produkcie! To wszystko jest dostępne w TikTok Ads. Dajemy Ci kosmiczne, nieograniczone możliwości! Sprawdź więcej!

Nie zwlekaj! Umów się na bezpłatną konsultację i zwiększ efekty swojej marki!

Rafał Chojnacki
CEO & PPC Strategist
Umów spotkanie: Calendly
Email: [email protected]
Tel: +48 888 663 873

Space Ads Sp. z o.o.
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
NIP: 5252938464

    Dane podane przez Ciebie w powyższym formularzu kontaktowym oraz w dalszej komunikacji przetwarzane są przez Space Ads Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Plac Bankowy 2; 00-095 Warszawa; rejestracja: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, numer KRS: 1011955; NIP: 5252938464; REGON: 524125730; kapitał zakładowy: 10.000 PLN; „SPACE ADS” w celu dostarczenia Ci bezpłatnej wyceny Twojego projektu lub też informacji na temat usług SPACE ADS. SPACE ADS przetwarza je od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody poprzez naciśnięcie buttona „Wyślij” do momentu przedstawienia Tobie dopasowanej oferty handlowej.

    TikTok Ads – Korzyści z kampanii

    Popularność TikToka stale rośnie. Nic nie wskazuje na to, żeby miało się to zmienić. To jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce. Przyjrzyj się argumentom, które skłaniają do rozpoczęcia reklamy na tym portalu!

    Użytkownicy spędzają na TikToku średnio 52 minuty dziennie!

    Ponad 60% użytkowników TikToka to pokolenie Z (urodzeni po 1995 roku)!

    W roku 2023 liczba użytkowników według prognoz wynosić będzie ponad 2 miliardy!

    Siłą TikToka jest fakt, że szybko uczy się on preferencji użytkowników i podsuwa trafne materiały!

    Reklama na TikTok Ads

    Etapy wdrażania kampanii

    • Ustalenie celów i oczekiwań

      Narzędzie TikTok Ads działa dość podobnie do Facebook Ads. Ogromne doświadczenie i sukcesy w dorobku mamy zarówno na pierwszej, jak i drugiej wymienionej platformie reklamowej. Na samym początku rozmawiamy z Tobą i dowiadujemy się od Ciebie wszystkiego, co jest potrzebne do przeprowadzenia pierwszej kampanii reklamowej. Dzięki temu wiemy nie tylko, na czym Ci najbardziej zależy, ale również poznajemy specyfikę firmy.

    • Etap I: Wybranie celu kampanii reklamowej

      Kampanie wyglądają nieco inaczej w sytuacji, gdy chcemy osiągnąć jak największe zasięgi reklam, ruch na stronie, wyświetlenia video, leady, konwersje, a także doprowadzić do instalacji aplikacji na telefonach komórkowych odbiorców reklam.

      • Jeżeli celem jest zasięg, czyli dotarcie do jak największego grona odbiorców, nadrzędnym KPI (ang. Key Performance Indicators – kluczowy wskaźnik efektywności) jest liczba wyświetleń reklamy, a także liczba osób, do których dotarliśmy.
      • Gdy celem kampanii jest ruch na stronie internetowej, najważniejsze KPI to liczba osób, które klikną w CTA (ang. Call To Action – wezwanie do działania), a także ilość sesji na stronie internetowej.
      • W przypadku, gdy za cel obieramy wyświetlenia video, KPI to liczba wyświetleń filmu.
      • W sytuacji, gdy celem reklam na TikToku jest wygenerowanie jak największej liczby leadów i konwersji, korzystamy między innymi z piksela remarketingowego na stronie internetowej klienta. Przygotowujemy także firmy naszych klientów do działań posprzedażowych.
      • Kiedy celem reklam TikTok Ads jest instalacja aplikacji na telefonach odbiorców, szczegółowo określamy targetowanie, tak aby kampania była maksymalnie skuteczna.
    • Etap 2: Wybranie strony docelowej, umiejscowień, a także określenia grupy odbiorców i budżetu

      W tym momencie decydujemy również, czy kampania na TikToku ma kierować do strony internetowej klienta, czy do aplikacji. Dodatkowo wybieramy, czy reklama na TikToku ma wyświetlać się wyłącznie na portalu, czy też ma pojawiać się w innych aplikacjach, a także w sieci reklamowej należącej do portalu społecznościowego TikTok. Określamy również, czy odbiorcy reklamy będą mieli możliwość jej komentowania. Jeżeli chcemy to zrobić, potrzebna będzie również moderacja publikowanych treści.

      Ustawiając grupę docelową kampanii TikTok Ads określamy między innymi zainteresowania i zachowania użytkowników. Duża liczba ogólnych kategorii pozwala dotrzeć do precyzyjnie określonego grona użytkowników portalu. Ważną rolę odgrywa także ustawienie budżetu na reklamy TikTok Ads. Minimalny budżet wynosi 80 złotych netto.

      Na końcu zostaje nam już tylko stworzyć skuteczną treść video. W tym przypadku zawsze dostosowujemy się do charakteru strony internetowej, aplikacji, a także wizerunku marki klienta. Korzystamy zarówno z narzędzi dołączonych do TikToka, jak i z własnego, zaawansowanego oprogramowania. Podejmujemy współpracę z autorytetami wielu branż, a także influencerami.

    TikTok Ads – wskazówki dla właścicieli firm

    Pamiętaj o tym, że reklamy na TikToku to angażujące klipy z chwytliwymi podkładami muzycznymi. Hasło twórców TikToka brzmi w języku polskim „Nie twórz reklam, lecz tiktoki”. Reklamy muszą być kreatywne, unikalne, a także mieć naturalny wydźwięk.

    Nieoceniona w opisywanym marketingu jest współpraca z influencerami. To niezbędne działanie, aby kampanie, które prowadzimy, były efektywne i miały spory zasięg.

    Warto stawiać również na współpracę z osobami, które stanowią autorytet. W związku z tym tworząc na przykład reklamę pasty do zębów, dobrze opatrzyć TikToka nagraniem na przykład stomatologa.

    Ważna jest świadoma i mądra komunikacja. W związku z tym trzeba pamiętać, że młodzi ludzie (użytkownicy TikToka) wyczuwają wszelki fałsz, a także materiały, które w jakikolwiek sposób naruszają autonomię światopoglądową. Ważne również, aby przekazy w TikTok Ads były spójne.

    Na TikToku warto postawić na autentyczne angażowanie użytkowników. Dzięki temu można uczynić z nich fanów. Gdy prowadzimy kampanie reklamowe na opisywanym portalu, naszą komunikację osadzamy na wartościach i przekazach zgodnych z tymi, z którymi identyfikują się młodzi ludzie.

    Ogromną skutecznością cieszą się kampanie hashtagowe. Pamiętaj o tym, myśląc o wzroście zainteresowania treścią, a także o wirusowym rozprzestrzenianiu filmów.

    Reklamy na TikToku – dlaczego u nas?

    Masz dosyć agencji, które generują koszty, a nie dają Ci wymiernych rezultatów usług? Czas to zmienić! Jeżeli zdecydujesz się na ofertę Space Ads w zakresie reklam na TikToku, możesz być pewnym, że:

    • znamy Twoją branżę i mamy w niej doświadczenie,
    • omówimy z Tobą strategię marketingową, a także najbardziej opłacalne dla Twojej marki działania,
    • wykorzystujemy narzędzia, które pozwalają nam osiągać maksymalne rezultaty prowadzonych kampanii,
    • wiemy o co Cię zapytać, aby zaplanować wszystkie działania,
    • podchodzimy na równi do małych, średnich i dużych klientów. Za każdym razem stosujemy gotowe procedury, które pozwalają uporządkować informacje dotyczące reklamodawców.

    Jesteśmy tutaj po to, abyś osiągał świetne rezultaty, promując swoją firmę na TikToku. Dołącz do grona naszych usatysfakcjonowanych klientów i zadbaj o spójny wizerunek marki!