Reklama na TikToku, czyli skorzystaj z TikTok Ads!

Zrealizuj cele biznesowe swojej marki i wykorzystaj TikTok Ads lepiej od konkurencji!

Chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał TikToka? Nie przegap okazji na dotarcie do milionów młodych (i nie tylko) użytkowników! Prowadzimy kampanie w konwencjach, które podkreślają charakter Twojej marki i realizują cele Twojej firmy. Zwiększysz ruch na stronie i zdobędziesz nowe konwersje, wypromujesz aplikację, a także stronę internetową (lub sklep) oraz zbudujesz świadomość o produkcie! To wszystko jest dostępne w TikTok Ads. Dajemy Ci kosmiczne, nieograniczone możliwości! Sprawdź więcej!

Nie zwlekaj! Umów się na bezpłatną konsultację i zwiększ efekty swojej marki!

Rafał Chojnacki
Digital Marketing Strategist
Bezpłatna konsultacja
[email protected]

    Dane podane przez Ciebie w powyższym formularzu kontaktowym oraz w dalszej komunikacji przetwarzane są przez Rafała Chojnackiego (firma: SPACE ADS RAFAŁ CHOJNACKI; adres: Plac Bankowy 2; 00-095 Warszawa; NIP: 6182171399; „SPACE ADS”) w celu dostarczenia Ci bezpłatnej wyceny Twojego projektu lub też informacji na temat usług SPACE ADS. SPACE ADS przetwarza je od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody poprzez naciśnięcie buttona „Wyślij” do momentu przedstawienia Tobie dopasowanej oferty handlowej.

    TikTok Ads – Korzyści z kampanii

    Popularność TikToka stale rośnie. Nic nie wskazuje na to, żeby miało się to zmienić. To jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce. Przyjrzyj się argumentom, które skłaniają do rozpoczęcia reklamy na tym portalu!

    Użytkownicy spędzają na TikToku średnio 52 minuty dziennie!

    Ponad 60% użytkowników TikToka to pokolenie Z (urodzeni po 1995 roku)!

    W roku 2023 liczba użytkowników według prognoz wynosić będzie ponad 2 miliardy!

    Siłą TikToka jest fakt, że szybko uczy się on preferencji użytkowników i podsuwa trafne materiały!

    Co to jest TikTok Ads i w jakim celu się go używa?

    TikTok Ads oferuje możliwość promowania swojej firmy, usługi lub produktu poprzez zamieszczanie krótkich reklam na ekranie tej aplikacji. W praktyce więc są to najczęściej grafiki statyczne z hasłami reklamowymi lub też promujące nagrania wideo o długości do 60 sekund.  Nie jest to jednak koniec kreatywnych możliwości.

    Twórcy TikTok Ads oferują także możliwość przekazywania użytkownikom praktycznych w użyciu efektów specjalnych, filtrów oraz nakładek 2D i 3D, które urozmaicają zamieszczany w aplikacji film i sprawiają, że staje się on bardziej atrakcyjny oraz popularny. Dzięki takim zabiegom użytkownik TikTok czerpie korzyść, a oferująca udoskonalenia marka buduje swój pozytywny wizerunek. Używając TikTok Ads, możesz osiągnąć cele takie jak:

    • zwiększona konwersja (zapytanie o produkt lub usługę),
    • rejestracja potencjalnego klienta na Twojej stronie www (możliwość wysyłania maili reklamowych oraz newsletterów),
    • większa sprzedaż produktu lub usługi,
    • pobranie i instalacja Twojej aplikacji w wersji Free i zwiększona szansa, że użytkownik zdecyduje się wykupić wersję Pro,
    • większa ilość wejść na Twoją stronę www,
    • maksymalne zwiększenie zasięgu  działalności (nawet na skalę światową),
    • precyzyjne dostosowanie grupy odbiorców do profilu działalności i tematu reklamy,
    • kształtowanie wizerunku marki i jej zwiększona rozpoznawalność.

    “TikTok Ads to w skrócie zestaw możliwych do wykorzystania narzędzi, które mają na celu podnieść popularność marki i sprawić, że będzie ona postrzegana jako bardziej kreatywna. Efektem korzystania z reklam na TikTok jest również  większa rozpoznawalność promowanej firmy.”

    Na TikToku możesz zrealizować następujące cele kampanii:

    1.  Zasięg – im więcej osób zobaczy Twoją reklamę, tym lepiej. Bez widoczności w sieci nie można mówić o sukcesie w żadnej branży! Sprawdź w dalszej części tekstu, co robimy, aby trafiać do jak najlepiej wyselekcjonowanej grupy odbiorców.
    2. Ruch – dbamy o to, aby na Twoją stronę internetową trafiło nie tylko jak najwięcej ludzi, ale także o to, abyś zyskał jak największą konwersję. W związku z tym świadomie optymalizujemy kampanie reklamowe TikTok Ads.
    3. Instalacja aplikacji – promowanie aplikacji na TikToku to cel kampanii, którego efektem często jest pozyskanie klientów. Przyciągamy najcenniejszych klientów dzięki optymalizacji kampanii pod kątem wartości.
    4. Wyświetlenia video – w tym przypadku optymalizujemy reklamy na TikToku w taki sposób, że maksymalizujemy liczbę odtworzeń Twojej reklamy video. Inne cele nie oferują optymalizacji pod kątem wyświetleń, jednak obsługują reklamy video.
    5. Generowanie leadów – jest procesem pozyskiwania danych kontaktowych potencjalnych klientów. Każdy lead to osoba, która wkrótce może stać się Twoim klientem.
    6. Konwersje – ten cel służy zwiększeniu liczby wartościowych działań. Przykładem konwersji jest rejestracja na stronie internetowej bądź też zakup usługi lub produktu

    TikTok rozumie potrzeby młodych użytkowników. Dzięki reklamom, które Ci oferujemy, zbudujesz z nimi wirtualną relację, która stanie się początkiem sukcesu Twojej firmy. Realizując wyżej wymienione cele kampanii TikTok Ads, pozyskujesz grono dojrzewającego segmentu klientów.

    Reklamy na TikTok – jak promujemy Twoją markę?

    Wykorzystujemy prostą formę TikTok Ads i precyzyjnie targetujemy je do zainteresowań, demografii i wielu innych kluczowych zmiennych. W związku z tym docieramy także do niestandardowych odbiorców. Opisywany format działa w systemie aukcyjnym. W związku z tym możemy zdecydować, czy najlepszym sposobem rozliczenia jest: CPM, oCPM, CPC, CPV, czy też oCPC. Zawsze podejmujemy takie decyzje, które są najbardziej opłacalne dla naszych klientów.

    Reklama na TikTok Ads

    dostępne modele rozliczeniowe

    • CPM (cost per mile) – model rozliczeń, w którym reklamodawca ponosi opłatę za każde 1000 wyświetleń reklamy. W tym przypadku system wyświetla reklamy w taki sposób, aby dotrzeć do maksymalnej liczby odbiorców.
    • oCPM (optimized cost per mile) – system będzie wyświetlał reklamy użytkownikom, u których istnieje większe prawdopodobieństwo podjęcia pożądanego działania, W związku z tym reklamy na TikToku będą skierowane głównie do użytkowników, którzy najprawdopodobniej dokonają konwersji bądź też pobiorą aplikację.
    • CPC (cost per click) – model, w którym właściciel firmy płaci za każde kliknięcie na reklamę. Działa to analogicznie do pozostałych platform reklamowych, takich jak na przykład Facebook Ads.
    • oCPC (optimized cost per click) – zoptymalizowany koszt kliknięcia, stawka za kliknięcie w reklamę jest dobierana także na podstawie tego kto kliknął na reklamę (jakość ruchu). System wyświetla reklamy w taki sposób, aby dotrzeć do użytkowników, którzy najprawdopodobniej dokonają konwersji.
    • CPV (cost per view) – w tym przypadku reklamodawca płaci wyłącznie za odtworzone reklamy. W tym przypadku reklamodawca ustala, jaką kwotę chce zapłacić za 1000 wyświetleń 6 sekundowych bądź też 2 sekundowych materiałów.

    Zasada targetowania działa podobnie jak w przypadku reklam na Facebook Ads. Kryteria między innymi demografii oraz zainteresowań są ważne dla platformy reklamowej, gdy decyduje o tym, komu mają wyświetlić się Twoje reklamy. Dysponujemy ogromnym doświadczeniem w zbieraniu informacji o użytkownikach do kampanii remarketingowych.

    TikTok Ads – Piksel: narzędzie śledzące aktywność

    Podobnie jak w przypadku Facebooka, aby kierować doskonale targetowane reklamy na TikToku, wykorzystujemy Piksel. Pozwala nam to idealnie zebrać grupy remarketingowe. Piksel jest narzędziem pomiarowym, które śledzi jak reklamy wpływają na Twoją stronę internetową. Dzięki niemu możliwe jest:

    • monitorowanie konwersji,
    • obserwacja aktywności użytkowników, a także
    • znajdowanie odpowiednich odbiorców reklam.

    WIEMY, JAK WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI REKLAMY W TIKTOK ADS NA KORZYŚĆ TWOJEJ MARKI

    TikTok Ads – kreacje

    Top View Ads

    Format ten umożliwia pełnoekranowe wyświetlanie reklamy wideo na ekranie użytkownika aplikacji. Reklama w tym przypadku wyświetla się np. po uruchomieniu aplikacji i może być w niej zamieszczony także dźwięk. Możliwa długość takiego nagrania wynosi od 5 do 60 sekund. Cena usługi jest powiązana m.in. z tym parametrem.

    Brand Takeover Ads

    W tym przypadku reklama ma postać 3 lub 5-sekundowego wideo lub też statycznego JPG z grafiką i napisami. Co ciekawe, ten rodzaj zamieszczonej reklamy wyświetli się wszystkim użytkownikom aplikacji TikTok, którzy otworzyli ją w danym dniu Reklama Brand Takeover pokazuje się po uruchomieniu aplikacji, ale również na stronie “Dla Ciebie”.

    In Feed Ads

    Reklama In Feed Ads pojawia się w streamie pomiędzy filmami w zakładce “Dla Ciebie” i ma postać maksymalnie 60-sekundowego wideo. Warto jednak pamiętać, że optymalna długość reklamy to około 15 sekund. Zbyt długi przekaz może być bowiem nudny lub też zniecierpliwić użytkownika i sprawić, że ten nie obejrzy go do końca. In Feed Ads powinny mieć naturalny wygląd zbliżony do organicznych postów zamieszczanych przez użytkowników TikTok. Pamiętaj, że format ten wyposażony jest w przycisk Call To Action (np. Sprawdź! Dowiedz się więcej!), który po kliknięciu odsyła użytkownika do Twojej strony www.

    Branded Hashtag Challenge

    W tym przypadku marka organizująca popularne na TikTok wyzwanie zaprasza użytkowników do aktywnej rywalizacji z innymi fanami aplikacji poprzez umieszczanie filmików o wybranej przez promującą się markę tematyce. Mogą być to np. nagrania tańca do zabawnej piosenki lub wykonanie konkretnej figury gimnastycznej.

    Tak przygotowane posty oznacza się hashtagami z nazwą organizującej challenge firmy. W ten naturalny i przyjemny sposób użytkownicy sami promują daną firmę, a zwycięzcy mogą być nagradzani. Challenge jest bez wątpienia jednym z ciekawszych formatów TikTok Ads i ma w sobie organy potencjał.

    Branded Effects

    Branded Effects na TikTok to format reklamowy, który umożliwia promującym się markom tworzenie oraz dostarczanie użytkownikom unikalnych i zabawnych filtrów 2D lub naklejek. Tego rodzaju animacje można włączać np. poprzez ruchy ciała lub twarzy. Jest to bardzo atrakcyjna i przyciągająca uwagę forma reklamy, która sprawia, że odbiorcy aktywniej angażują się w publikowanie postów. Branded Effects mogą mieć bardzo zróżnicowaną postać i są kreowane przez zespoły specjalistów TikTok. Koszt tego formatu nie należy do niskich, jednak możliwe do osiągnięcia cele marketingowe są bardzo atrakcyjne. Dostarczająca efektów i filtrów marka staje się bowiem prawdziwym przyjacielem kreatywnych Tiktokerów.

    Spark Ads

    Spark Ads to nowy format reklamy w aplikacji TikTok. Narzędzie jest skonstruowane tak, aby umożliwić promowanie istniejących na kanale prawdziwych, organicznym nagrań. Przy użyciu Spark Ads możesz również reklamować filmy innych użytkowników — jeśli wyrażą na to zgodę. Pamiętaj, że format ten daje możliwość osiągnięcia celów takich jak:

    • zwiększona konwersja,
    • zasięg,
    • większe zaangażowanie  i ruch użytkowników,
    • instalacja promowanej aplikacji.

    Spark Ads wyświetla się w postaci postu organicznego w zakładce „Dla Ciebie” i możesz w nim zamieścić, przycisk CTA. Widz ma także możliwość kliknięcia zdjęcia profilowego i przesunięcia obrazu w lewo po to, aby obejrzeć Twój profil. Ciekawostką jest możliwość bezpośredniej obserwacji konta po kliknięciu symbolu + oraz sprawdzenie wykonawcy muzyki i przekierowanie do strony z wybraną piosenką. Spark Ads jest bardzo angażującym formatem, który podnosi popularność marki i sprawia, że szansa na zakup lub konwersję jest o wiele większa. Dzięki atrakcyjnej formie tej reklamy oraz jej naturalnemu wydźwiękowi rozpoznawalność marki szybko wzrasta.

    Pamiętaj, że Spark Ads jest jedynym w pełni natywnym formatem reklam TikTok Ads. Dzięki temu możesz osiągnąć większe zaufanie użytkowników i budować długofalową oraz skuteczną kampanię reklamową trafiającą do mnóstwa użytkowników.

    Influences Collaborations

    Współpraca z popularnymi użytkownikami TikTok może pomóc w promowaniu swojej marki. I choć nie jest to typowy format TikTok Ads, dzięki komunikacji z odpowiednimi influencerami Twoja firma może zyskać większą popularność. Jak tego dokonać? Wystarczy, że znajdziesz twórcę nagrań cieszącego się zaufaniem użytkowników TikTok i ustalisz, że w swoich nagraniach, odpłatnie będzie nawiązywał do Twoich produktów lub usług.

    Przykładowo, jeśli jesteś producentem odzieży sportowej, możesz nawiązać współpracę z influencerami zamieszczającymi najbardziej popularne nagrania w tematyce sportu i mającymi duży wpływ na wielu użytkowników. Są to najczęściej osoby z największą liczbą wyświetleń.

    Gdy już wiesz, czym jest TikTok Ads i  jakie formaty reklam oferują twórcy tej aplikacji,  dowiedz się, od czego zacząć zamieszczanie reklam w tej przydatnej aplikacji.

    Konto reklam TikTok Ads — jak zamieścić reklamę na TikTok?

    Jeśli masz wystarczający budżet reklamowy, a profil Twojej marki jest zgodny z wymogami stosunkowo młodych osób użytkujących aplikację, przejdź do zamieszczania reklam na TikTok. W tym celu należy utworzyć konto reklam, w którym otrzymasz dostęp do panelu reklamowego. Nie jest to jednak konto równoznaczne ze standardowym profilem organicznym.

    Oczywiście możesz taki profil założyć i równocześnie zamieszczać w nim humorystyczne, przydatne oraz kształtujące wizerunek Twojej marki nagrania. Przeczytasz o tym więcej w dalszych częściach tekstu traktujących o dobrych i efektywnych praktykach podczas prowadzenia kampanii reklamowej na TikTok.

    “Pamiętaj, aby tworzyć treści reklamowe dostosowane do formatu oraz maksymalnej długości akceptowanej przez TikTok Ads, a w razie potrzeby skonsultować się ze specjalistami.”

    Wracając do panelu reklam TikTok, który da się otworzyć bez konta organicznego, możesz w nim ustawić parametry odbiorców zgodnych z Twoją działalnością. W tym miejscu możesz także zaplanować limit swojego budżetu i oznaczyć czas kampanii. W zależności od formatu reklamy możesz stworzyć ją sam lub też skorzystać z usług kreatywnego zespołu TikTok — np. w przypadku Branded Effects.

    Obsługa konta nie należy do trudnych, a wszystkie ustawienia zmienia się poprzez ręczne wpisywanie danych w pola tekstowe oraz przy użyciu standardowych suwaków. W taki sposób możesz dodać reklamę mająca na celu m.in.:

    • zwiększoną konwersję,
    • pobranie aplikacji,
    • zwiększenie aktywności na stronie,
    • zwiększenie zasięgu.

    Jeśli już wiesz, w jaki sposób zacząć przygodę z promowaniem swojej marki na TikTok, sprawdź jak dostosować grupę odbiorców i zasięg reklamy!

    Jak targetować kampanię TikTok Ads?

    Wybierając odpowiednią grupę odbiorców Twoich reklam na TikTok, możesz posłużyć się parametrami takimi jak:

    • wiek,
    • płeć,
    • język,
    • zainteresowania, hobby,
    • miejsce zamieszkania (kraj, województwo),
    • posiadany system operacyjny smartfona (przydatne jeśli sprzedajesz gry lub aplikacje mobilne),
    • cena posiadanego smartfona.

    Wskazówka:

    Pamiętaj, aby np. posiadając w sprzedaży aplikację lub grę o tematyce dla dzieci dokładnie ustawić wiek odbiorców TikTok Ads i dzięki temu osiągnąć wymierny efekt. Jeśli natomiast organizujesz kursy kulinarne lub sprzedajesz książkę z przepisami — sprecyzuj potencjalnych odbiorców reklamy, wybierając ich na podstawie oznaczonych zainteresowań. 

    “Koncentruj przekazywane w reklamie treści. Posługuj się symbolami, charakterystyczną muzyką, kolorami, hasłami, animacjami oraz przyciskami CTA. Stosując odpowiedni przekaz, możesz stworzyć atrakcyjną i przyciągającą uwagę kreację TikTok Ads o średniej długości np. 10 – 15 sekund”

    Czy do zamieszczania reklam na TikTok musisz mieć profil?

    Aby sukcesywnie zamieszczać reklamy na TikTok i prowadzić długofalową kampanię, nie musisz mieć profilu organicznego w tej aplikacji. Jest to dobra wiadomość, biorąc pod uwagę, że firmy często reklamują się na kilku portalach lub aplikacjach społecznościowych jednocześnie. Prowadzenie tak wielu profili i utrzymanie ich w na wysokim poziomie bywa czasochłonne.

    Jeśli jednak zdecydujesz się na rejestrację zwykłego profilu organicznego, możesz osiągnąć dodatkowe korzyści w postaci zwiększonego zaufania do Twojej marki oraz pozytywnych skojarzeń z oferowanymi usługami lub produktami. Szanujące się i bardzo popularne oraz dochodowe firmy często właśnie poprzez zwykły profil udostępniają klientom darmową i przydatną wiedzę w rozrywkowym wydaniu.

    Przykładowo jeśli jesteś dystrybutorem aplikacji do odchudzania — potencjalni klienci docenią jeśli na Twoim kanale pojawią się nagrania z instrukcjami ćwiczeń. Kiedy natomiast produkujesz zdrową żywność lub prowadzisz sklep online o takim profilu — doskonałym zabiegiem będzie umieszczenie na profilu krótkich tutoriali jak kreatywnie łączyć i przygotowywać oferowane przez Ciebie produkty (np. przepisy na szybkie przekąski lub energetyzujące śniadania itd.)

    “Pamiętaj, aby zarówno reklamy na TikTok Ads jak też nagrania organiczne były interesujące, naturalne i dostosowane do formatu. Najczęściej decydujące są pierwsze sekundy reklamy”

    Kiedy już wiesz jak umieszczać reklamy TikTok Ads, w jaki sposób obsługiwać panel reklam i prowadzić swój profil organiczny — poznaj więcej praktycznych porad, które mogą poprawić efektywność Twojej kampanii w TikTok.

    Dobre praktyki reklamowe TikTok Ads — 5 praktycznych porad

    Znajomość mechanizmu działania TikTok Ads jest naturalnie przydatny. Wiedząc, od czego zacząć kampanię, sprawniej wypromujesz markę i szybciej stworzysz odpowiednią kreację reklamową. Pamiętaj jednak, że równie ważnym czynnikiem jest znajomość zasad tworzenia skutecznego i przyciągającego uwagę contentu reklamowego. Poznaj 5 praktycznych wskazówek:

    1. Reklamy TikTok Ads muszą być kreatywne, unikalne i mieć naturalny wydźwięk. Sam fakt, że potencjalni klienci nawet kilka razy dziennie zobaczą Twoją reklamę w formie wideo lub statycznej grafiki z hasłem reklamowym, nie oznacza, że odniesiesz sukces w kampanii. Równie ważnym, jak częstotliwość wyświetlania czynnikiem jest atrakcyjny wygląd reklamy oraz odpowiednio dobrany tekst z wywołującym pozytywne skojarzenia Call To Action. Przykładowo tworząc nagranie, zadbaj nie tylko o przyciągający uwagę obraz, ale również o tekst i muzykę. Reklama sprzętu sportowego będzie brzmiała dużo lepiej, jeśli zwieńczysz ją motywującym zwrotem “Zostań szczęśliwym zwycięzcą na stoku”, a nie zwykłym i nudnym: “Sprzedajemy narty i snowboardy” Unikaj nudy i i powielanych haseł. Pamiętaj, że młodzi ludzie lubią dynamiczną muzykę!
    2. Prowadź profil organiczny jeszcze przed korzystaniem z TikTok Ads. W ten sposób, zanim rozpoczniesz czysto marketingową działalność — przyciągniesz uwagę użytkowników. Zamieszczaj więc wspomniane powyżej tutoriale, nagrania z przepisami, poradniki oraz krótkie filmiki z lokowaniem produktu lub usługi. Możesz również wykorzystać konto organiczne na TikTok do promowania swoich gier i aplikacji — np. publikując posty z użytkującym je zadowolonymi klientami. Duża doza bezinteresowności sprzyja pozyskaniu zaufania potencjalnych klientów i stopniowym wzbudzaniu ich zainteresowania.
    3. Dopasuje reklamę do formatu TikTokAds. W tym przypadku sprawa jest prosta. Zapoznaj się ze szczegółowymi wytycznymi każdego z formatów i dostosuje wielkość statycznej grafiki lub też długość i formę reklamy wideo. Postaraj się dopasować reklamy dokładnie pod TikTok i nie używaj wcześniej stworzonych kreacji, które powstały z myślą o innych portalach i aplikacjach.
    4. Postaw na znane osobowości i ekspertów w danej dziedzinie. Tworząc reklamę wideo TikTok Ads, postaraj się zatrudnić autorytet w danej dziedzinie. Jeśli reklamujesz środki do wybielania zębów, suplementy lub kosmetyki — nagranie z wypowiedzią eksperta lub znanej osoby przyniesie lepszy efekt. Pamiętaj także, aby dostosować styl wypowiedzi i argumenty do wybranej grupy użytkowników (wieku, zainteresowań, lokalizacji).
    5. Wybierz format, który naprawdę przykuje uwagę użytkowników. Pamiętaj, że naturalne, natywne 10 – 15-sekundowe wideo z produktem i dobrym hasłem będzie na ogół skuteczniejsze niż krótki flash ze statycznym packshotem. Pamiętaj również, aby maksymalnie wykorzystać potencjał, jaki daje TicTok Ads i dokładnie przeanalizować, który typ reklamy najbardziej odda sens skorzystania z usług Twojej marki. Branże związane z tańcem, sportem, gotowaniem, grami i aplikacjami oraz modą będą promowane skuteczniej jeśli użyjesz narzędzi takich jak: Branded Hashtag Challenge lub Top View Ads. Używaj kreatywnych, skondensowanych i motywujących nagrań.

    TikTok Ads – etapy naszej pracy

    • Ustalenie celów i oczekiwań

      Narzędzie TikTok Ads działa dość podobnie do Facebook Ads. Ogromne doświadczenie i sukcesy w dorobku mamy zarówno na pierwszej, jak i drugiej wymienionej platformie reklamowej. Na samym początku rozmawiamy z Tobą i dowiadujemy się od Ciebie wszystkiego, co jest potrzebne do przeprowadzenia pierwszej kampanii reklamowej. Dzięki temu wiemy nie tylko, na czym Ci najbardziej zależy, ale również poznajemy specyfikę firmy.

    • Etap I: Wybranie celu kampanii reklamowej

      Kampanie wyglądają nieco inaczej w sytuacji, gdy chcemy osiągnąć jak największe zasięgi reklam, ruch na stronie, wyświetlenia video, leady, konwersje, a także doprowadzić do instalacji aplikacji na telefonach komórkowych odbiorców reklam.

      • Jeżeli celem jest zasięg, czyli dotarcie do jak największego grona odbiorców, nadrzędnym KPI (ang. Key Performance Indicators – kluczowy wskaźnik efektywności) jest liczba wyświetleń reklamy, a także liczba osób, do których dotarliśmy.
      • Gdy celem kampanii jest ruch na stronie internetowej, najważniejsze KPI to liczba osób, które klikną w CTA (ang. Call To Action – wezwanie do działania), a także ilość sesji na stronie internetowej.
      • W przypadku, gdy za cel obieramy wyświetlenia video, KPI to liczba wyświetleń filmu.
      • W sytuacji, gdy celem reklam na TikToku jest wygenerowanie jak największej liczby leadów i konwersji, korzystamy między innymi z piksela remarketingowego na stronie internetowej klienta. Przygotowujemy także firmy naszych klientów do działań posprzedażowych.
      • Kiedy celem reklam TikTok Ads jest instalacja aplikacji na telefonach odbiorców, szczegółowo określamy targetowanie, tak aby kampania była maksymalnie skuteczna.
    • Etap 2: Wybranie strony docelowej, umiejscowień, a także określenia grupy odbiorców i budżetu

      W tym momencie decydujemy również, czy kampania na TikToku ma kierować do strony internetowej klienta, czy do aplikacji. Dodatkowo wybieramy, czy reklama na TikToku ma wyświetlać się wyłącznie na portalu, czy też ma pojawiać się w innych aplikacjach, a także w sieci reklamowej należącej do portalu społecznościowego TikTok. Określamy również, czy odbiorcy reklamy będą mieli możliwość jej komentowania. Jeżeli chcemy to zrobić, potrzebna będzie również moderacja publikowanych treści.

      Ustawiając grupę docelową kampanii TikTok Ads określamy między innymi zainteresowania i zachowania użytkowników. Duża liczba ogólnych kategorii pozwala dotrzeć do precyzyjnie określonego grona użytkowników portalu. Ważną rolę odgrywa także ustawienie budżetu na reklamy TikTok Ads. Minimalny budżet wynosi 80 złotych netto.

      Na końcu zostaje nam już tylko stworzyć skuteczną treść video. W tym przypadku zawsze dostosowujemy się do charakteru strony internetowej, aplikacji, a także wizerunku marki klienta. Korzystamy zarówno z narzędzi dołączonych do TikToka, jak i z własnego, zaawansowanego oprogramowania. Podejmujemy współpracę z autorytetami wielu branż, a także influencerami.

    TikTok Ads – wskazówki dla właścicieli firm

    Pamiętaj o tym, że reklamy na TikToku to angażujące klipy z chwytliwymi podkładami muzycznymi. Hasło twórców TikToka brzmi w języku polskim „Nie twórz reklam, lecz tiktoki”. Reklamy muszą być kreatywne, unikalne, a także mieć naturalny wydźwięk.

    Nieoceniona w opisywanym marketingu jest współpraca z influencerami. To niezbędne działanie, aby kampanie, które prowadzimy, były efektywne i miały spory zasięg.

    Warto stawiać również na współpracę z osobami, które stanowią autorytet. W związku z tym tworząc na przykład reklamę pasty do zębów, dobrze opatrzyć TikToka nagraniem na przykład stomatologa.

    Ważna jest świadoma i mądra komunikacja. W związku z tym trzeba pamiętać, że młodzi ludzie (użytkownicy TikToka) wyczuwają wszelki fałsz, a także materiały, które w jakikolwiek sposób naruszają autonomię światopoglądową. Ważne również, aby przekazy w TikTok Ads były spójne.

    Na TikToku warto postawić na autentyczne angażowanie użytkowników. Dzięki temu można uczynić z nich fanów. Gdy prowadzimy kampanie reklamowe na opisywanym portalu, naszą komunikację osadzamy na wartościach i przekazach zgodnych z tymi, z którymi identyfikują się młodzi ludzie.

    Ogromną skutecznością cieszą się kampanie hashtagowe. Pamiętaj o tym, myśląc o wzroście zainteresowania treścią, a także o wirusowym rozprzestrzenianiu filmów.

    Reklamy na TikToku – dlaczego u nas?

    Masz dosyć agencji, które generują koszty, a nie dają Ci wymiernych rezultatów usług? Czas to zmienić! Jeżeli zdecydujesz się na ofertę Space Ads w zakresie reklam na TikToku, możesz być pewnym, że:

    • znamy Twoją branżę i mamy w niej doświadczenie,
    • omówimy z Tobą strategię marketingową, a także najbardziej opłacalne dla Twojej marki działania,
    • wykorzystujemy narzędzia, które pozwalają nam osiągać maksymalne rezultaty prowadzonych kampanii,
    • wiemy o co Cię zapytać, aby zaplanować wszystkie działania,
    • podchodzimy na równi do małych, średnich i dużych klientów. Za każdym razem stosujemy gotowe procedury, które pozwalają uporządkować informacje dotyczące reklamodawców.

    Jesteśmy tutaj po to, abyś osiągał świetne rezultaty, promując swoją firmę na TikToku. Dołącz do grona naszych usatysfakcjonowanych klientów i zadbaj o spójny wizerunek marki!