Reklama Google Ads. Skuteczne kampanie Google Ads dla Twojej marki

Wykorzystaj potęgę sprawdzonych działań i kreatywnych kreacji reklamowych z naszymi specjalistami.

Prawdopodobnie wielokrotnie widziałeś/aś reklamy produktów w wyszukiwarce, Google Shopping, Gmailu, na YouTube lub portalach informacyjnych. Dzięki Google Ads klienci mogą zobaczyć tam Twoją markę.

Google Ads sprawi, że raz na zawsze pozbędziesz się obaw o widoczność Twojej oferty w sieci i brak nowych klientów. Precyzyjne algorytmy Google’a dostarczą reklamę wprost na ekrany urządzeń Twoich klientów. Wystarczy zoptymalizować witrynę, skonfigurować kampanię oraz wdrożyć odpowiednie integracje. My wiemy, jak to zrobić.

STATYSTKI NIE KŁAMIĄ

Aż 49% internautów potwierdza, że świadomie klika w reklamy w wyszukiwarce Google.

Aż 70% klientów jest bardziej skłonnych do zakupu, jeśli marka wykorzystuje możliwości remarketingu Google Ads.

Aż 90% wszystkich internautów widzi reklamy Google Ads.

Czy Twoja firma zna te dane i w pełni wykorzystuje możliwości reklamowe Google Ads?

A może Twoja marka nie korzysta z tego typu reklam? Lub ma za sobą pierwsze i kolejne próby, które nie przyniosły oczekiwanych rezultatów? Jeśli:

  • zwrot z inwestycji w reklamę Google Ads Twojej firmy pozostawia wiele do życzenia,
  • użytkownicy zdają się nie zauważać Twoich reklam, a CTR cały czas maleje,
  • uważasz, że Twoja marka nie jest odpowiednio widoczna w Internecie,
  • pozyskujesz znacznie mniej nowych klientów, niż zakłada plan sprzedażowy,
  • internauci, którzy klikają w reklamy Twojej marki, nie dokonują zakupu,
  • Twój zespół marketingowy potrzebuje dodatkowego wsparcia w zakresie Google Ads…

Czym jest Reklama Google Ads i jakie ma możliwości?

Reklamy Google Ads każdego dnia skupiają uwagę ogromnej liczby internautów i sprawiają, że bardzo wiele firm generuje ogromne zyski. Wspomniany system reklam Google Ads został uruchomiony w 2000 roku. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest między innymi wyświetlanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Możliwa jest także projekcja szerokiej gamy reklam graficznych oraz promujących markę nagrań wideo. Możliwe dzięki uruchomieniu kampanii Google Ads jest także promowanie konkretnego produktu lub aplikacji multimedialnej.

Reklama Google Ads może być wykorzystana na przykład w YouTube lub Gmail. System reklamowy Google, co ważne, uczy się zachowań użytkowników i odpowiednio kieruje reklamy do potencjalnych klientów reklamodawców.

Jak dokładnie działają reklamy Google Ads?

Po wpisaniu w wyszukiwarce Google frazy kluczowej, reklamy Google Ads bardzo często pojawiają się nad wynikami organicznymi. W reklamach Google pojawiają się na przykład sponsorowane linki z adresami sklepów i firm oferujących określone usługi. Reklamy produktowe mogą wyświetlać się na przykład na samej górze wyników wyszukiwania w formie karuzeli.

Potencjalny klient jest wnikliwie analizowany pod kątem zachowań przez Google po to, aby każda reklama płatna miała jak największą szansę na jego pozyskanie. Koszt kampanii Google jest bowiem bardzo często uzależniony na przykład od liczby kliknięć (pay per click – płatność za kliknięcie).

Jeżeli reklamy w Google byłyby kierowane do niewłaściwych odbiorców, mniejsze szanse byłyby też na konwersję po kliknięciu reklamy.

Reklama Google Ads w sieciach reklamowych

Reklamy Google Ads nie wyświetlają się jedynie w wyszukiwarce Google. Istnieją bowiem w tym przypadku miejsca, które nie dotyczą wyników wyszukiwania. W sieci reklamowej Google są ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji. Zasięg kampanii Google Ads jest zatem ogromny.

Istnieją spore możliwości targetowania kampanii Google Ads. Inaczej mówiąc, jest możliwy odpowiedni dobór grupy docelowej. Dla przykładu można korzystać z takiego kierowania reklam Google, aby wyświetlać je w konkretnym kontekście.

Istnieje także możliwość, aby system Google dopasowywał reklamy do konkretnych odbiorców. Przykładem grupy docelowej reklam Google Ads mogą być „młode matki”. Sklep internetowy, który sprzedaje na przykład wózki dziecięce, może wiele skorzystać dzięki wspomnianemu kierowaniu reklam. Poza kierowaniem reklamy internetowej ogromnie ważna są także jej kreacja oraz treść.

Magia skutecznych reklam przyciągnie do Twojej strony firmowej sporą liczbę osób, którzy bardzo szybko staną się Twoimi klientami.

Sieć reklamowa Google nazywa się inaczej Google Display Network. W jej ramach mogą być publikowane:

  • elastyczne reklamy displayowe,
  • przesłane reklamy graficzne, a także
  • reklamy angażujące oraz
  • reklamy w Gmailu.

Elastyczna reklama displayowa jest częściowo zautomatyzowana. Po wpisaniu tekstu reklamy, dodaniu obrazów, a także logo, Google zajmuje się automatyczną optymalizacją.

Przesłane reklamy graficzne dają możliwość przejęcia pełnej kontroli nad tym, jak wyglądają kreacje reklamowe. Reklama graficzna daje również możliwość w niektórych przypadkach skorzystania z opcji formatu reklamowego HTML5.

Reklamy angażujące w sieci reklamowej dają możliwość wyświetlania atrakcyjnych wizualnie treści w postaci wideo, a także grafiki. To doskonały sposób, aby przyciągnąć do Twojej strony dużą liczbę nowych użytkowników.

Reklamy w Gmailu mogą być wyświetlane na górnych kartach skrzynek odbiorczych użytkowników poczty elektronicznej. Niektóre z interaktywnych reklam w Gmail są rozwijane. Co ważne, taka forma reklam wyświetla się potencjalnym klientom reklamodawców, gdyż każda reklama w Gmail jest personalizowana. Oznacza to, że reklama Google Ads dotycząca na przykład myszek gamingowych wyświetli się raczej osobie, która lubi grać w Counter Strike, a nie starszemu użytkownikowi, który korzysta z komputera sporadycznie i w innych celach.

Wybór odpowiedniej kampanii Google Ads jest ważny dla każdego reklamodawcy. Chodzi bowiem o minimalizację kosztów reklamy przy jednoczesnej maksymalizacji osiąganych rezultatów. W sieci Google Display Network drzemie zatem ogromny potencjał jeśli chodzi o marketing internetowy.

Reklamy Google Ads (dawniej Google AdWords) w sieci wyszukiwania

Zazwyczaj, gdy ktoś mówi o reklamie w Google, ma na myśli standardowe reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania. Sieć wyszukiwania Google to sieć stron internetowych, które działają przy użyciu silnika wyszukiwania Google. W zakres Google Search Network wchodzą: YouTube, Google Play, Google Maps, a także serwisy, które korzystają z silnika Google, między innymi Onet. W dużym skrócie możliwe jest umieszczanie reklam w rozległej sieci wyszukiwania.

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, reklamy elastyczne w wyszukiwarce, a także reklamy typu „połączenie” to najczęściej spotykane reklamy w opisywanym przypadku.

W sieci wyszukiwania Google można dodawać lub usuwać partnerów. Możliwe jest zatem na przykład usunięcie możliwości wyświetlania reklam Google na niektórych stronach internetowych.

Najlepsze kampanie w sieci reklamowej Google Ads (dawniej Google AdWords) są optymalizowane pod potencjalnego klienta, a nie liczbę wejść na stronę www. Kierowanie reklam ma ogromną moc, gdyż w największej wyszukiwarce na świecie znajduje się ogromna baza danych o jej użytkownikach oraz ich zachowaniach.

Jeżeli chodzi o kampanie w sieci wyszukiwania Google Ads, bardzo ważne są odpowiednie słowa kluczowe. Reklama, która jest oparta o właściwe frazy kluczowe może być sformułowana z pomocą narzędzia takiego jak Planer Słów Kluczowych.

Na czym polegają kampanie wideo?

Kampanie wideo dają reklamodawcom możliwość dotarcia do potencjalnych klientów nie tylko w YouTube, ale także w witrynach i aplikacjach sieci partnerów Google. W ramach kampanii wideo możliwe jest ustalenie konkretnego celu działań marketingowych. Celem może być na przykład natężenie ruchu w witrynie lub zwiększenie sprzedaży.

Jeżeli zdecydujesz się na reklamę wideo, będziesz mógł także cieszyć się z możliwości pomiaru, jak skuteczne są Twoje działania. Analiza tego, w jaki sposób reklama Google w postaci wideo przekłada się na osiągnięcie celu, pozwala Ci dostosować jej ustawienia lub zastanowić się nad treścią oraz kreacją. Specjalista Google Ads w agencji marketingowej jest osobą, która bardzo chętnie pomoże Ci zmaksymalizować skuteczność takich reklam.

Reklama Google Ads na YouTube i w innych miejscach, w których może być wyświetlana, kierowana jest zawsze do odpowiednio dobranej grupy odbiorców. Dla przykładu, jeżeli Twoje zainteresowania i działania na YouTube dotyczą piłki nożnej, przed filmami i w ich trakcie mogą wyświetlać Ci się reklamy sprzętu do tej dyscypliny sportowej.

Jakie formy może przyjąć reklama Google Ads w wideo kampanii?

Istnieją różne formy, które może przyjąć reklama wideo Google Ads. Wybór właściwej zależy między innymi od grupy docelowej i tego jak wygląda materiał filmowy.

Reklamy True View In-Stream

Ten format jest najpopularniejszy, jeśli chodzi o reklamy wideo w Google Ads. Reklama True View In Stream wyświetla się na przykład w trakcie oglądania filmu bądź też przed jego rozpoczęciem. Zazwyczaj tego typu reklama Google Ads może być pominięta przez odbiorcę. W praktyce wygląda to tak, że osoba, która ogląda film na YouTube, może po pięciu sekundach oglądania reklamy pominąć ją. Gdy tak się stanie, jako reklamodawca nie ponosisz kosztów wyświetlenia reklamy. Gdy osoby, które oglądają reklamę, obejrzą co najmniej 30 sekund lub cały spot reklamowy, ponosisz opłatę. Wysokość kosztów reklam zależy zatem od realnego zasięgu.

Reklama True View Discovery

Ten format reklam to połączenie reklamy display, a także reklamy wideo. Reklama tego typu pojawia się na ekranach odbiorców jako miniaturka „zajawka” w postaci na kadru z filmu oraz tekstu. Po kliknięciu na reklamę przez odbiorcę i obejrzeniu filmu, reklamodawca ponosi koszt. Samo wyświetlenie się miniaturki jest jednak dla niego bezpłatne.

Reklama w banerze masthead

Gdy zdecydujesz się na tego typu reklamę Google, będzie ona wyświetlać się bez dźwięku na górze strony głównej YouTube bądź też aplikacji przez maksymalnie 30 sekund. Główny film wyświetla się w tym przypadku w postaci miniatury, a po kliknięciu na nią YouTube przenosi użytkownika do strony odtwarzania. Komputery, telefony komórkowe, tablety i telewizory to przykładowe urządzenia, na których bezproblemowo wyświetla się tego typu reklama Google Ads.

Reklama Out-Stream

Ta forma reklamy przeznaczona jest wyłącznie na urządzenia mobilne. Nie da się obejrzeć tej reklamy w YouTube, reklama odtwarza się bez dźwięku, a internauci, którzy są zainteresowani obejrzeniem reklamy w pełnej wersji, mogą kliknąć na nią, aby włączyć dźwięk.

Bumpery reklamowe

Do potencjalnych klientów możesz dotrzeć także dzięki bardzo krótkim formom reklamowym. Tego typu reklama Google AdWords trwa maksymalnie 6 sekund. Użytkownik YouTube nie ma w tym przypadku możliwości jej pominięcia. Tego typu reklama odtwarzana jest przed, w trakcie lub po zakończeniu głównego filmu na YouTube, a także innych witrynach i aplikacjach sieci Google.

Jak działa reklama Google Ads w postaci kampanii Discovery?

Kampanie Discovery pozwalają dotrzeć do nawet 3 miliardów potencjalnych klientów. Chodzi tutaj zarówno o osoby, które poruszają się po YouTube, jak i takie, które korzystają z Gmail, a także Discover. Zdecydowaną korzyścią, która płynie z kampanii Discovery jest fakt, że można zarządzać potężnym działaniem marketingowym z poziomu jednej kampanii.

System Google Ads pozwala na wybór odpowiedniej formy reklamy, która zainspiruje klientów, zachęci właściwych odbiorców do działań oraz co ważne, będzie mieć olbrzymi zasięg. Istnieją w przypadku omawianego rodzaju reklamy pewne wymagania, które muszą zostać spełnione, aby reklama Google Ads mogła być upubliczniona. Dla przykładu treści tego typu nie mogą odnosić się do negatywnych zdarzeń (na przykład pogrzebu) lub zawierać wulgarnego języka.

Kampanie promujące aplikacje jako reklamy Google

Kampanie promujące aplikacje pozwalają na wyświetlanie się w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube, a także na kartach Discover oraz sieci reklamowej Google. Promowanie aplikacji jest bardzo proste w tego typu kampaniach. Dotrzeć do potencjalnego klienta można dzięki wykorzystaniu propozycji tekstu reklamy, obrazu, a także filmu oraz zasobów ze strony internetowej danego sklepu z aplikacjami. Wystarczy jedynie określić stawkę początkową, budżet oraz podać informacje o językach i lokalizacjach dla reklam, a dany produkt w postaci aplikacji może być skutecznie promowany.

Istnieją 3 rodzaje reklamy, które są możliwe w ramach kampanii promujących aplikacje. Różnią się one ze względu na cel. Cele kampanii reklamowych promujących aplikacje mogą być zatem następujące:

  • instalacje aplikacji,
  • zaangażowanie w aplikację, a także
  • rejestracja wstępna na aplikacje (dotyczy jedynie Androida).

Kampanie produktowe jako reklamy Google Ads (kiedyś Google AdWords)

Kampanie produktowe dają informacje potencjalnym klientom, na temat tego, co sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni w reklamę. W Google Ads bardzo ważne jest odpowiednie skonfigurowanie kampanii produktowej. Tego typu reklamy wyświetlane są na stronach internetowych sieci partnerskiej Google.

Określenie priorytetu kampanii, budżetu dziennego i stawek to tylko niektóre parametry, które istotnie wpływają na efektywność działań w kampaniach produktowych.

Jeżeli chodzi o rodzaje grupy reklam w Google, zdecydować można się na kampanię reklamową, która obejmuje:

  • reklamę produktową, a także
  • reklamę produktową z funkcją prezentacji.

Opisywane reklamy Google to pojedyncze reklamy produktów. Tego typu reklama w Google z funkcją prezentacji to pojedyncza reklama, która łączy kilka powiązanych produktów. Proces tworzenia drugiego typu reklam jest nieco bardziej złożony i wymaga przejścia większej liczby kroków.

Specjalista Google Ads w agencji marketingowej jest osobą, która ma ogromne doświadczenie w kierowaniu tego typu reklam i może udzielić fachowego wsparcia w procesie optymalizacji.

Jeżeli chodzi o kampanie produktowe, warto skorzystać z narzędzia takiego, jak Zakupy Google. Zakupy Google działają w oparciu o schemat znany z Google AdWords. Reklama w postaci boksu, który prezentuje produkty może pojawić się nad wynikami wyszukiwania w Google. Reklama tego typu przybiera formę graficzną, a dedykowany moduł naprawdę zachęca do zakupów.

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google

W wyszukiwarce Google na stronach wyników wyszukiwania, a także w całej sieci należącej do strony Google mogą wyświetlać się reklamy tekstowe, czyli linki sponsorowane.

Reklama tekstowa może wyglądać inaczej, gdy wyświetla się w sieci reklamowej i inaczej, gdy miejscem wyświetleń są telefony komórkowe. Cechą charakterystyczną reklamy tekstowej jest to, że jest ona zwykle oznaczona jako reklama, a internauci są informowani, że została opłacona przez reklamodawców.

Myśląc o tworzeniu reklam tekstowych, warto pamiętać, że powinny być one angażujące, trafne oraz przydatne. Jeżeli takie warunki zostaną spełnione nie będzie problemu z tym, aby odbiorcy reklamy w Google, którą umieściłeś chętnie przenosili się do Twojej strony internetowej.

Reklama tekstowa, która jest dobrze zoptymalizowana zawiera także odpowiednią liczbę fraz kluczowych. Słowa kluczowe to bowiem jeden z najważniejszych aspektów Search Engine Optimization. SEO, czyli dostosowanie między innymi treści pod kątem wyszukiwarki dotyczy nie tylko działań w obrębie stron internetowych, ale także fraz kluczowych dobieranych do treści reklamy tekstowej.

Tworzenie i redagowanie skutecznych reklam tekstowych oparte jest zatem o odpowiednie słowa kluczowe, informowanie o cenach, promocjach i ofercie swojej firmy, zachęceniu klientów do działania, dopasowaniu reklam lub grupy reklam do strony docelowej, a także zastosowania odpowiedniego języka w tekście reklamy. Strona docelowa, do której przenoszą się odbiorcy reklam będzie częściej odwiedzana, gdy reklamodawca zadba o wymienione aspekty reklamy tekstowej wyświetlanej w wyszukiwarce Google.

Prostota reklamy tekstowej sprawia, że pasuje ona wszędzie i można w prosty sposób ją kreować. Linki sponsorowane w postaci reklamy tekstowej mogą sprawić, że ogromna liczba użytkowników wyszukiwarki Google znajdzie sę na Twojej witrynie. Strony internetowe, które korzystają z tego typu reklam znacznie zwiększają swój ruch.

Reklama Google jako reklama banerowa

W Google Ads, czyli dawnym Google Adwords jest również możliwość publikowania reklam banerowych. Reklama banerowa Google wyświetlana może być w sieci reklamowej.

Tego typu reklama Google AdWords może wyświetlać się między innymi w Gmail, YouTube, Mapach Google, a także na stronach partnerów Google. Banery Google Ads mogą być statyczne lub animowane. Aby uruchomić kampanię Google Ads w postaci reklam banerowych w sieci Google Display Network trzeba zdecydować się na określony rozmiar baneru, a także typ plików.

Jeżeli chodzi o reklamy banerowe przyjmują one formę graficzną więc słowa kluczowe nie są tak ważne, jak w przypadku reklamy tekstowej.

Bądź nie pół, ale co najmniej kilka kroków przed konkurencją ze skuteczną agencją, która skupia się na konwersji z działań i maksymalizacji efektów biznesowych.

Google Ads dla Najbardziej Wymagających

Tylko efektywne kampanie reklamowe!

Jeśli chcesz realizować cele związane z performance marketingiem i:

nie chcesz odbijać się od drzwi kolejnych agencji, które „znają się na wszystkim”,

masz dość specjalistów, którzy „w 3 prostych krokach” powiedzą Ci jak rozwiązać każdy problem,

nie wierzysz w zapewnienia: „Pozyskałem klientów w innej branży, więc w Twojej firmie też bez problemu zrealizuję cele”…

… sprawdź ofertę agencji specjalizującej się w marketingu nastawionym na efekt!

Dzięki Space Ads możesz mieć pewność, że:

mamy doświadczenie w Twojej branży,

jeszcze przed rozpoczęciem współpracy jesteśmy w stanie powiedzieć Ci, jakie działania z dużym prawdopodobieństwem sprawdzą się w Twojej firmie,

znamy i wykorzystujemy najnowsze narzędzia, które sprawiają, że osiągamy wysokie efekty kampanii reklamowych,

mamy gotowe procedury, które dostosujemy do naszej współpracy, dlatego sprawnie przejmujmy działania marketingowe nawet dużych marek,

wiemy, o co zapytać i jak poprowadzić współpracę, żeby realizować kampanie bez nieefektywnych rozmów i marnowania Twojego czasu.

Reklama Google Ads – jak realizujemy Cele Twojej firmy

Działania reklamowe w Google Ads mogą być nakierowanie na realizację konkretnych zamiarów, a wymienić można następujące cele prowadzenia kampanii:

  • Sprzedaż to cel, który jest równoznaczny z konwersjami online. Warto skorzystać z tego celu w trakcie tworzenia kampanii, gdy zależy Ci na wzroście transakcji, a także nawiązaniu kontaktu z użytkownikami, którzy wyrazili już pewne zainteresowanie tym, co oferujesz lub byli blisko podjęcia decyzji zakupowej. Pamiętaj, że mamy w tym zakresie ogromne doświadczenie! 
  • Potencjalni klienci jest to cel marketingowy, który warto wybrać, jeśli chcesz, aby więcej użytkowników wyraziło zainteresowanie Twoją ofertą. Mamy ogromne doświadczenie w prowadzeniu kampanii, a w związku z tym docieramy do Twojej grupy docelowej i wzbudzamy kosmiczne zainteresowane tym, co oferujesz!
  • Ruch w witrynie jest celem marketingowym, dzięki któremu dajemy Ci gwarancję większej liczby odwiedzin strony internetowej Twojej marki. W związku z tym zwiększa się także poziom sprzedaży, a w konsekwencji zyski rosną!
  • Świadomość i zasięg marki to cel marketingowy, który jest doskonały dla nowych firm. Naszymi działaniami jesteśmy w stanie osiągnąć bardzo wiele także w przypadku, gdy Twoja marka wprowadza nowy produkt lub usługę na rynek. Dotrzyj do jak największego grona dzięki kampaniom realizowanym przez Space Ads!
  • Rozważenie zakupu produktu danej marki to kolejny możliwy cel. Oznacza on, że naszymi działaniami zachęcamy do zapoznania się zarówno z Twoją ofertą, jak i cenami, które oferujesz. Dzięki temu wzbudzasz zainteresowanie użytkowników, którzy niebawem staną się Twoimi klientami.
  • Promowanie aplikacji – w tym przypadku skupiamy się na promowaniu aplikacji Twojej marki, a także sprawiamy, że coraz więcej użytkowników decyduje się ją zainstalować. Nasza agencja wyświetla w ten sposób reklamy w sieci wyszukiwania Google, Google Play, sieci reklamowej, innych aplikacjach mobilnych oraz na YouTube. Zaufaj nam, a aplikacja Twojej firmy rozpowszechni się w kosmicznym tempie!

JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ NA PRZEKAZANIE KAMPANII GOOGLE ADS W RĘCE NASZYCH EKSPERTÓW:

  • przestaniesz martwić się o widoczność Twojego biznesu w sieci,
  • zwiększysz rozpoznawalność marki, dzięki której Twoja firma będzie stale rosnąć,
  • wartość przeciętnego koszyka zakupowego poszybuje w górę,
  • spadną koszty konwersji,
  • pojawią się nowi klienci,
  • a Twoja sprzedaż poszybuje w górę.

Brzmi nieprawdopodobnie? Nigdy nie obiecujemy wyników, których nie potrafimy dostarczyć. Skontaktuj się z nami i zapytaj, co jesteśmy w stanie zrobić dla Twojej marki.

WIEMY, JAK WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI REKLAMY W GOOGLE ADS NA KORZYŚĆ TWOJEJ MARKI

  • Sieć Wyszukiwania

    Sieć Wyszukiwania Google wraz z Partnerami Wyszukiwania to idealne rozwiązanie, które pozwala na wyświetlanie linku do strony naszego klienta wraz z nagłówkiem i opisem. Reklamy tekstowe pojawią się, kiedy użytkownik wpisze frazę kluczową związaną z promowaną ofertą.

    Linki sponsorowane zajmują do czterech miejsc na górze strony z wynikami wyszukiwania oraz do trzech – na dole strony. Nasza w tym głowa, aby Twoja reklama znalazła się jak najwyżej i przykuła uwagę odbiorcy.

    Aby kampania przyniosła niesamowite efekty, starannie dobieramy słowa kluczowe, tworzymy grupy odbiorców, harmonogram wyświetlania reklam i dbamy o wiele  innych czynników optymalizacyjnych. Wszystko po to, żeby osiągnąć kosmiczne zwroty z inwestycji i zmaksymalizować konwersję.

  • Sieć Reklamowa

    Sieć Reklamowa Google pozwala na dotarcie z reklamami graficznymi oraz wideo do nowych użytkowników. To właśnie z jej wykorzystaniem tworzy się także kampanie remarketingowe.

    Z pewnością kojarzysz reklamy, które wyświetlają się na różnych portalach informacyjnych. To właśnie dzięki Sieci Reklamowej. Eksperci Space Ads wiedzą jak wykorzystać jej możliwości. Przygotują dla Twojej marki spersonalizowaną kampanię, z którą dotrzesz do użytkowników zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Atrakcyjna reklama banerowa przyciągnie spojrzenia, doprowadzi do kliknięć i wygeneruje konwersję.

    Obecnie sieć reklamowa Google Ads wypełnia ok. 98% całości Internetu w Polsce. To rozwiązanie może więc stać się kamieniem milowym w rozwoju Twojego biznesu!

  • Google Shopping

    Kampanie Produktowe to z kolei must-have w E-commerce. Ty oferujesz swoim klientom produkt, Google wyświetla im jego zdjęcie, nazwę, cenę oraz opis wtedy, kiedy go szukają. Dzięki temu użytkownik, który potrzebuje konkretnego produktu, jest w stanie od razu znaleźć i zakupić go w Twoim sklepie.

    Mamy tutaj do dyspozycji kilka typów podziału produktów m.in. z uwagi na przychody, marżę, kategorię produktów czy nawet poszczególne produkty. Wspólnie wybierzemy najlepiej dopasowaną strategię.

    Skomplikowana integracja z Google Merchant Center, Google Analytics Enhanced Ecommerce i DataLayer to dla nas codzienność. Z nami masz pewność, że wyświetlasz użytkownikom interesujące ich produkty i nie przepalasz ani złotówki.

  • Dynamiczny Remarketing

    Dynamiczny remarketing, polega na przedstawianiu w reklamach treści powiązanych z wizytą użytkownika na stronie Twojej marki. Przykład?

    Użytkownik przegląda hamaki w Twoim sklepie, ale nie dokonuje zakupu. Za pomocą dynamicznego remarketingu ponownie pokazujesz mu swoją ofertę, przypominasz o sklepie lub oferujesz atrakcyjny rabat.

    Dzięki poprawnej integracji Google Ads z Google Analytics, Google Merchant Center oraz stroną internetową jesteśmy w stanie przedstawiać komunikację reklamową dostosowaną do zainteresowań użytkownika.

    Jest to szczególnie przydatne narzędzie dla firm z różnorodną ofertą. Wykorzystaj personalizację przekazu i zdobądź serca swoich użytkowników dedykowaną formą reklamy!

  • Kampania Wideo (YouTube)

    Przyszedł czas na to, żeby cały wszechświat zobaczył Twoją reklamę!

    YouTube pozwala na dotarcie do dużej liczby użytkowników. Skuteczne kampanie reklamowe dają zasięgi porównywalne do kanałów telewizyjnych.

    Jesteśmy ekspertami w budowaniu skutecznych lejków sprzedażowych z wykorzystaniem reklam wideo na YouTube. Powiedz nam, czego oczekujesz, a my zaproponujemy Ci kampanię, która przyniesie efekty.

  • Promocja Aplikacji

    Twoja marka stworzyła własną aplikację lub grę? Możemy zaproponować Ci pozyskanie nowych instalacji lub konwertujących w niej użytkowników.

    Z nami spełnisz marzenie o popularnej aplikacji mobilnej iOS i Android oraz grze, o której dowie się każdy miłośnik wirtualnych rozgrywek.

    Użytkownicy zobaczą je w wyszukiwarce, Google Play, YouTube, karcie Discover oraz sieci reklamowej Google. A stąd już tylko krok od pobrania i aktywnego korzystania z aplikacji!

  • Discovery

    Z Twoją marką możemy dotrzeć do skrzynek pocztowych klientów (Gmail), pojawić się pomiędzy ich ulubionymi kanałami na YouTube oraz na karcie Discover.

    Takie możliwości daje kampania Discovery, która jest jednym z najnowszych rozwiązań Google Ads. Reklamy łączą ze sobą tekst oraz obraz (także w postaci karuzeli lub filmu), a więc pozwalają lepiej zaprezentować ofertę Twojej marki.

    Dzięki kampanii Discovery możesz docierać do nowych klientów w odpowiednim momencie. Reklama wyświetli się wtedy, kiedy będą przeglądać Internet w poszukiwaniu nowych treści. Ale to nie wszystko! Ten format doskonale sprawdza się także, aby przypomnieć o Twojej marce tym, którzy już dokonali zakupu i zachęcić ich do ponownej interakcji.

W RAMACH WSPÓŁPRACY

Zaawansowana integracja i konfiguracja
Google Tag Manager, Google Analitycs, Google Merchant Center, Tag Remarketingowy, mikro i makro konwersje.

Analiza i audyt
dotychczasowych działań, strony www, rekomendacje CRO.

Precyzyjne targetowanie i wykluczenia
różnych grup odbiorców: użytkownicy witryny, listy klientów, niestandardowi odbiorcy i inne.

Praca na koncie reklamowym klienta
umożliwiająca śledzenie na bieżąco trwających kampanii i obserwowania wyników.

Comiesięczne raporty
wartościowe dane, porównania do poprzednich okresów oraz omówienie wyników i wnioski.

Rozszerzenia reklam tekstowych
wykorzystywanie wszystkich możliwości rozszerzeń wg zapotrzebowania: m.in. promocje, podstrony, lokalizacje.

Stała optymalizacja
strategii, kreacji reklamowych, targetowania, demografii, urządzeń, umiejscowień, celów i innych.

Połączenia i integracje
w zależności od projektu: z Google Search Console, YouTube, Google Hotel Center, Google Play.

Możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów kampanii
np. Sieć Wyszukiwania, Sieć Reklamowa, Kampanie Discovery, Kampanie Produktowe, Kampanie YouTube, Promocja Aplikacji.

Kreacje graficzne lub instrukcje z rekomendacjami
do efektywnego użycia w kampaniach graficznych.

Skuteczne i profesjonalne treści reklamowe
w tym minimum 3 kreacje reklam tekstowych na grupę reklam.

Stały opiekun konta
oraz minimum jeden ekspert pracujący przy projekcie, dzięki czemu gwarantujemy ciągłość optymalizacji i najwyższą jakość obsługi.

Jak pracujemy?

  • Ustalenie celów i oczekiwań

    Zanim jeszcze skonfigurujemy pierwszą reklamę, przeprowadzamy szereg konsultacji. Na tym etapie określamy spodziewane efekty kampanii reklamowych Google Ads. Ponadto uzgadniamy formy komunikacji (np. e-mail oraz Slack), zespół projektowy i warunki współpracy.

    Rozmawiamy także o dotychczas prowadzonych kampaniach. To pozwala zaplanować adekwatne działania, ponieważ nie będziemy musieli testować ponownie zestawów reklam, które nie przynoszą oczekiwanych efektów.

    W Google Ads możemy skonfigurować wiele kampanii z różnymi celami. Każdy z nich generuje inne efekty. W Space Ads skupiamy się głównie na konwersji, ale w uzgodnionych przypadkach możemy też realizować inne cele takie jak kliknięcia, wyświetlenia, obejrzenia, CTR i wiele innych.

  • Analiza i wdrożenie techniczne

    Na tym etapie analizujemy ustawienia obecnego konta reklamowego (jeśli istnieje). Weryfikujemy strategię kampanii, grup odbiorców, reklam, demografii, słów kluczowych czy urządzeń. Przyglądamy się również ustawieniom Google Tag Manager, Google Ads Remarketing Tag, Google Ads Conversion oraz wszystkim integracjom np. z Google Analytics.

    Jeżeli wymagane systemy nie są jeszcze skonfigurowane, zajmujemy się tym kompleksowo. Jest to konieczne m.in. do tworzenia skutecznych kampanii w ramach remarketingu dynamicznego.

  • Analiza słów kluczowych, grup odbiorców, zestawów produktów

    Kolejny etap to wybór odpowiednich słów kluczowych. Jeśli użytkownik wpisze je w wyszukiwarkę, wówczas wyświetli mu się reklama.

    Słowa kluczowe dobieramy tak, aby realizowały założone cele reklamowe. Mogą one budować zainteresowanie produktem lub też od razu odpowiadać na intencję zakupową. Analizujemy również słowa brandowe i ich możliwy podział w kampaniach.

    Następnie przeprowadzamy analizy i wybieramy odpowiednie grupy docelowe, którym wyświetlimy reklamy. Najczęstszym błędem jest pokazywanie reklam wszystkim. Powoduje to szybkie zużycie budżetu, a kampania dociera do użytkowników, którzy nie są zainteresowani produktem (nie dotyczy to kampanii, które mają za cel szerokie zasięgi i budowanie rozpoznawalności marki). Spośród różnorodnych grup możemy targetować na „odbiorców na rynku”, „podobne zainteresowania” czy „odbiorców remarketingu”. W każdym z tych wariantów znajduje się multum opcji niższego rzędu, które skutecznie optymalizujemy.

    Aby maksymalizować konwersję w sklepach internetowych, tworzymy również odpowiedni podział dla produktów, które mają się pojawiać w reklamach. Możemy je sortować na wiele różnych sposób m.in. według ceny, marży, kategorii, liczby sprzedanych sztuk i wiele innych.

  • Przygotowanie kampanii

    Podczas tego etapu konfigurujemy konto reklamowe. Tworzymy nowe kampanie, zestawy reklam i reklamy zgodnie z ustaloną strategią. Wybieramy ustalone grupy docelowe, planujemy rozdysponowanie budżetu, demografię oraz datę kampanii. Każdy z tych punktów to wiele niuansów, na które należy zwrócić uwagę.

    Piszemy także teksty reklamowe i kompleksowo tworzymy grafiki (bądź wykorzystujemy te, które zostały przesłane przez klienta). Gotowe kampanie przesyłamy do akceptacji.

    W Space Ads wiemy, na co warto postawić w przekazie reklamowym, a czego należy unikać, jak wygląda dobra grafika oraz ile tekstu może się na niej znajdować. To wszystko ma znaczenie i bezpośrednio wpływa wyniki kampanii.

  • Start i bieżąca optymalizacja

    Po akceptacji i uruchomieniu kampanii na bieżąco analizujemy kluczowe wskaźniki. Wprowadzamy wymagane zmiany w strategii, żeby stale osiągać coraz lepsze efekty. Nad każdym projektem pracuje Ekspert wraz z Menedżerem projektu, którzy doskonale się uzupełniają i stale monitorują wyniki kampanii. Jesteśmy w ciągłej komunikacji z klientem i wdrażamy nowe kampanie (np. nowe kolekcje, promocje, wyprzedaże).

  • Comiesięczne raporty i analizy wyników

    Po każdym miesiącu współpracy przesyłamy szczegółowe raporty z prowadzonych działań i uzyskanych efektów. Wracamy z realnymi danymi, przedstawionymi w postaci szczegółowego, ale przystępnego raportu. Wszystko po to, żeby kolejne kampanie były jeszcze lepsze i przynosiły bardziej spektakularne efekty.

Rozwiewamy wątpliwości

Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie, wiemy, że niemożliwe jest udzielenie jednakowej rekomendacji budżetowej dla wszystkich. Z każdym klientem indywidualnie ustalamy miesięczne wydatki. Podczas estymacji uwzględniamy optymalny podział na dotarcie do nowych użytkowników i kampanie remarketingowe oraz liczbę kampanii i celów reklamowych. Z tego względu budżet marek, które już są rozpoznawalne i posiadają dużą bazę użytkowników, powinien być znacznie większy niż początkujących biznesów.

Pracujemy zarówno dla początkujących marek z niewielkim budżetem reklamowym, jak i dla największych – wymagających operowania budżetem miesięcznym powyżej 250 tys. zł.

Skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli wspólnie ustalić optymalny budżet.

Każdy klient agencji reklamowej powinien mieć dostęp „do odczytu” danych z systemu reklamowego, żeby móc systematycznie weryfikować jakość świadczonych usług. To minimum. W Space Ads podeszliśmy do tematu bardziej transparentnie. Uważamy, że konto reklamowe powinno zawsze należeć do klienta, a nasza agencja w ramach świadczenia usług jedynie otrzymuje do niego dostęp, żeby móc na nim pracować. W Space Ads klienci mają pełną kontrolę nad kontem reklamowym i po zakończeniu współpracy mogą odebrać nam do niego dostęp. Jesteśmy również otwarci na inne modele zarządzania kontami reklamowymi.

Wyróżniamy szereg czynników mających wpływ na wyniki kampanii reklamowych. Te, które możemy kontrolować, to:

  • integracje techniczne z kontem reklamowym,
  • strategię konta reklamowego,
  • wybór odpowiednich urządzeń, typów kampanii, typów reklam,
  • wybór odpowiednich grup docelowych,
  • rozdysponowanie budżetu,
  • podział na grupy reklam,
  • kreacje reklamowe oraz ich spójność,
  • i wiele innych.

Poza czynnikami zależnymi od jakości pracy ekspertów, prowadzących działania na koncie reklamowym, wyróżniamy również szereg elementów, na które jako Space Ads nie mamy bezpośredniego wpływu. Doradzamy jednak, co zrobić, aby działały na korzyść marki. Są to m.in.:

  • znajomość marki,
  • oferta, konkurencyjność i strategia cenowa,
  • możliwość przyjaznego poruszania się użytkowników po stronie internetowej (UX),
  • dostępność informacji istotnych z perspektywy klienta (np. koszty dostawy, sposoby płatności, polityka zwrotów, rekomendacje produktowe itd.).

Wymagana jest stała opieka, analiza danych i działania optymalizacyjne, które systematycznie realizujemy na prowadzonych przez nas kontach.

Proponujemy umowę na okres nieoznaczony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec miesiąca. Dla większych projektów wymagających kompleksowego zaangażowania zespołu okres wypowiedzenia rośnie do 3 miesięcy. Jesteśmy również otwarci na niestandardowe zapisy i z góry określony czas. Wolimy przywiązywać naszych klientów kosmicznymi wynikami i sprawną współpracą niż długoterminowymi umowami.

Podczas prowadzenia kampanii reklamowych głównie pracujemy na koncie reklamowym oraz narzędziach analitycznych. Na sukces kampanii ma jednak wpływ wiele czynników. Systematycznie dostarczamy więc naszym klientom wskazówki optymalizacyjne dotyczące strony internetowej i propozycje dodatkowych działań. Wprowadzenie rekomendacji wpływa pozytywnie na polepszenie efektów, a ich brak może ograniczyć potencjał kampanii.

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google

Już rok po powstaniu Space Ads, czyli minimalnym okresie prowadzenia działań w Google Ads, zostaliśmy oficjalnym Partnerem Google.

Jest to wyróżnienie przyznawane agencjom reklamowym przez Google. Aby je otrzymać, należy wykazać się wysokimi efektami działań, odpowiednią liczbą klientów oraz umiejętnościami potwierdzonymi certyfikatami.

Jak na tym zyskasz? Takie wyróżnienie pozwala nam na sprawny kontakt z przedstawicielami Google oraz wdrażaniem niestandardowych rozwiązań.

Prowadzimy zaawansowane kampanie dla naszych klientów. Stawiamy na eksperckie i strategiczne działania, podparte analizą danych. Systematycznie przesyłamy rekomendacje CRO, dzięki czemu efekty współpracy są na najwyższym z możliwych poziomów.

Odpowiednia konfiguracja kampanii Google Ads to długie godziny pracy. Dlatego w Space Ads nad każdym projektem pracuje project manager i specjalista lub zespół specjalistów. Wszystko po to, by dzięki reklamom Google Ads Twoja sprzedaż i konwersja ciągle rosła. Doświadczenie ekspertów to gwarancja sukcesu w działaniach online.