Prawdopodobnie już wiesz, że Google Ads daje możliwość wyświetlania kampanii reklamowych między innymi w Sieci Wyszukiwania, Zakupach Google, Gmailu, Sieci Reklamowej, czy na YouTube. Dzięki Google Ads Twoja marka może dotrzeć do nowych, potencjalnych klientów.
Kampanie w Google Ads sprawią, że raz na zawsze pozbędziesz się obaw o widoczność Twojej oferty w sieci i brak nowych klientów. Nasz zespół przygotuje kampanię, która będzie widoczna i skuteczna dla grupy docelowej Twojej marki.
Jeśli chcesz realizować cele związane z Google Ads, ale aktualnie:
- zwrot z inwestycji w reklamę Google Ads Twojej firmy pozostawia wiele do życzenia,
- użytkownicy zdają się nie zauważać Twoich reklam, a CTR cały czas maleje,
- uważasz, że Twoja marka nie jest odpowiednio dobrze widoczna,
- pozyskujesz znacznie mniej nowych klientów, niż zakłada plan sprzedażowy,
- internauci, którzy klikają w reklamy Twojej marki, nie dokonują zakupu,
- Twój zespół marketingowy potrzebuje dodatkowego wsparcia w zakresie Google Ads…
… sprawdź ofertę załogi ekspertów, którzy specjalizują się wyłącznie w kampaniach ADS nastawionych na efekt!
Dzięki Space Ads możesz mieć pewność, że:
- mamy doświadczenie w Twojej branży, gdyż rozpoczynamy nową współpracę tylko wtedy, kiedy mamy do niej 100% pewności,
- jeszcze przed rozpoczęciem współpracy jesteśmy w stanie powiedzieć Ci, jakie działania z dużym prawdopodobieństwem sprawdzą się w Twojej firmie,
- znamy i wykorzystujemy najnowsze narzędzia, które sprawiają, że osiągamy wysokie efekty kampanii reklamowych,
- mamy gotowe procedury, które dostosujemy do naszej współpracy, dlatego sprawnie przejmujmy działania marketingowe nawet największych marek (sprawdź portfolio),
- wiemy, o co zapytać i jak poprowadzić współpracę, żeby realizować kampanie bez nieefektywnych rozmów i marnowania Twojego czasu.
JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ NA WSPÓŁPRACĘ Z NAMI:
- przestaniesz martwić się o widoczność Twojego biznesu w sieci,
- zwiększysz rozpoznawalność marki, dzięki której Twoja firma będzie stale rosnąć,
- wartość przeciętnego koszyka zakupowego poszybuje w górę,
- spadną koszty konwersji,
- pojawią się nowi klienci,
- a Twoja sprzedaż poszybuje w górę.
Brzmi nieprawdopodobnie? Nigdy nie obiecujemy wyników, których nie potrafimy dostarczyć. Skontaktuj się z nami i zapytaj, co jesteśmy w stanie zrobić dla Twojej marki.
WIEMY, JAK WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI REKLAMY W GOOGLE ADS NA KORZYŚĆ TWOJEJ MARKI
W RAMACH WSPÓŁPRACY
Zaawansowana integracja i konfiguracja
Google Tag Manager, Google Analitics 4, Google Merchant Center, Google Ads Remarketing Tag, Dynamic Remarketing, Enhanced Conversions.
Analiza i audyt
dotychczasowych działań, strony www, rekomendacje CRO.
Precyzyjne targetowanie i wykluczenia
różnych grup odbiorców: użytkownicy witryny, listy klientów, niestandardowi odbiorcy i inne.
Praca na koncie reklamowym klienta
umożliwiająca śledzenie na bieżąco trwających kampanii i obserwowania wyników.
Comiesięczne raporty
wartościowe dane, porównania do poprzednich okresów oraz omówienie wyników i wnioski.
Rozszerzenia reklam tekstowych
wykorzystywanie wszystkich możliwości rozszerzeń wg zapotrzebowania: m.in. promocje, podstrony, lokalizacje.
Stała optymalizacja
strategii, kreacji reklamowych, targetowania, demografii, urządzeń, umiejscowień, celów i innych.
Połączenia i integracje
w zależności od projektu: z Google Search Console, YouTube, Google Hotel Center, Google Play.
Możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów kampanii
np. Sieć Wyszukiwania, Sieć Reklamowa, Performance Max, Demand Generation, Kampanie Discovery, Kampanie Produktowe, Kampanie YouTube, Promocja Aplikacji.
Kreacje graficzne lub instrukcje z rekomendacjami
do efektywnego użycia w kampaniach graficznych.
Skuteczne i profesjonalne treści reklamowe
w tym minimum 3 kreacje reklam tekstowych na grupę reklam.
Stały opiekun konta
oraz minimum jeden ekspert pracujący przy projekcie, dzięki czemu gwarantujemy ciągłość optymalizacji i najwyższą jakość obsługi.
Jak pracujemy?
Rozwiewamy wątpliwości
Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie, wiemy, że niemożliwe jest udzielenie jednakowej rekomendacji budżetowej dla wszystkich. Z każdym klientem indywidualnie ustalamy miesięczne wydatki. Podczas estymacji uwzględniamy optymalny podział na dotarcie do nowych użytkowników i kampanie remarketingowe oraz liczbę kampanii i celów reklamowych. Z tego względu budżet marek, które już są rozpoznawalne i posiadają dużą bazę użytkowników, powinien być znacznie większy niż początkujących biznesów.
Pracujemy zarówno dla początkujących marek z niewielkim budżetem reklamowym, jak i dla największych – wymagających operowania budżetem miesięcznym powyżej 250 tys. zł.
Skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli wspólnie ustalić optymalny budżet.
Każdy klient agencji reklamowej powinien mieć dostęp „do odczytu” danych z systemu reklamowego, żeby móc systematycznie weryfikować jakość świadczonych usług. To minimum. W Space Ads podeszliśmy do tematu bardziej transparentnie. Uważamy, że konto reklamowe powinno zawsze należeć do klienta, a nasza agencja w ramach świadczenia usług jedynie otrzymuje do niego dostęp, żeby móc na nim pracować. W Space Ads klienci mają pełną kontrolę nad kontem reklamowym i po zakończeniu współpracy mogą odebrać nam do niego dostęp. Jesteśmy również otwarci na inne modele zarządzania kontami reklamowymi.
Wyróżniamy szereg czynników mających wpływ na wyniki kampanii reklamowych. Te, które możemy kontrolować, to:
- integracje techniczne z kontem reklamowym,
- strategię konta reklamowego,
- wybór odpowiednich urządzeń, typów kampanii, typów reklam,
- wybór odpowiednich grup docelowych,
- rozdysponowanie budżetu,
- podział na grupy reklam,
- kreacje reklamowe oraz ich spójność,
- i wiele innych.
Poza czynnikami zależnymi od jakości pracy ekspertów, prowadzących działania na koncie reklamowym, wyróżniamy również szereg elementów, na które jako Space Ads nie mamy bezpośredniego wpływu. Doradzamy jednak, co zrobić, aby działały na korzyść marki. Są to m.in.:
- znajomość marki,
- oferta, konkurencyjność i strategia cenowa,
- możliwość przyjaznego poruszania się użytkowników po stronie internetowej (UX),
- dostępność informacji istotnych z perspektywy klienta (np. koszty dostawy, sposoby płatności, polityka zwrotów, rekomendacje produktowe itd.).
Wymagana jest stała opieka, analiza danych i działania optymalizacyjne, które systematycznie realizujemy na prowadzonych przez nas kontach.
Proponujemy umowę na okres nieoznaczony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec miesiąca. Dla większych projektów wymagających kompleksowego zaangażowania zespołu okres wypowiedzenia rośnie do 3 miesięcy. Jesteśmy również otwarci na niestandardowe zapisy i z góry określony czas. Wolimy przywiązywać naszych klientów kosmicznymi wynikami i sprawną współpracą niż długoterminowymi umowami.
Podczas prowadzenia kampanii reklamowych głównie pracujemy na koncie reklamowym oraz narzędziach analitycznych. Na sukces kampanii ma jednak wpływ wiele czynników. Systematycznie dostarczamy więc naszym klientom wskazówki optymalizacyjne dotyczące strony internetowej i propozycje dodatkowych działań. Wprowadzenie rekomendacji wpływa pozytywnie na polepszenie efektów, a ich brak może ograniczyć potencjał kampanii.
Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google
Już rok po powstaniu Space Ads, czyli minimalnym okresie prowadzenia działań w Google Ads, zostaliśmy oficjalnym Partnerem Google.
Jest to wyróżnienie przyznawane agencjom reklamowym przez Google. Aby je otrzymać, należy wykazać się wysokimi efektami działań, odpowiednią liczbą klientów oraz umiejętnościami potwierdzonymi certyfikatami.
Jak na tym zyskasz? Takie wyróżnienie pozwala nam na sprawny kontakt z przedstawicielami Google oraz wdrażaniem niestandardowych rozwiązań.
Prowadzimy zaawansowane kampanie dla naszych klientów. Stawiamy na eksperckie i strategiczne działania, podparte analizą danych. Systematycznie przesyłamy rekomendacje CRO, dzięki czemu efekty współpracy są na najwyższym z możliwych poziomów.