Reklama Google Ads. Skuteczne kampanie Google Ads dla Twojej marki

Wykorzystaj potęgę sprawdzonych działań i kreatywnych kreacji reklamowych z naszymi ekspertami.

Prawdopodobnie już wiesz, że Google Ads daje możliwość wyświetlania kampanii reklamowych między innymi w Sieci Wyszukiwania, Zakupach Google, Gmailu, Sieci Reklamowej, czy na YouTube. Dzięki Google Ads Twoja marka może dotrzeć do nowych, potencjalnych klientów.

Kampanie w Google Ads sprawią, że raz na zawsze pozbędziesz się obaw o widoczność Twojej oferty w sieci i brak nowych klientów. Nasz zespół przygotuje kampanię, która będzie widoczna i skuteczna dla grupy docelowej Twojej marki.

Nie zwlekaj! Umów się na bezpłatną konsultację i zwiększ efekty swojej marki!

Rafał Chojnacki
CEO & PPC Strategist
Umów spotkanie: Calendly
Email: [email protected]
Tel: +48 888 663 873

Space Ads Sp. z o.o.
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
NIP: 5252938464

    Dane podane przez Ciebie w powyższym formularzu kontaktowym oraz w dalszej komunikacji przetwarzane są przez Space Ads Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Plac Bankowy 2; 00-095 Warszawa; rejestracja: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, numer KRS: 1011955; NIP: 5252938464; REGON: 524125730; kapitał zakładowy: 10.000 PLN; „SPACE ADS” w celu dostarczenia Ci bezpłatnej wyceny Twojego projektu lub też informacji na temat usług SPACE ADS. SPACE ADS przetwarza je od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody poprzez naciśnięcie buttona „Wyślij” do momentu przedstawienia Tobie dopasowanej oferty handlowej.

    Google Ads dla Najbardziej Wymagających

    Efektywne kampanie Google Ads wykorzystujące pełen potencjał

    Jeśli chcesz realizować cele związane z Google Ads, ale aktualnie:

    • zwrot z inwestycji w reklamę Google Ads Twojej firmy pozostawia wiele do życzenia,
    • użytkownicy zdają się nie zauważać Twoich reklam, a CTR cały czas maleje,
    • uważasz, że Twoja marka nie jest odpowiednio dobrze widoczna,
    • pozyskujesz znacznie mniej nowych klientów, niż zakłada plan sprzedażowy,
    • internauci, którzy klikają w reklamy Twojej marki, nie dokonują zakupu,
    • Twój zespół marketingowy potrzebuje dodatkowego wsparcia w zakresie Google Ads…

    … sprawdź ofertę załogi ekspertów, którzy specjalizują się wyłącznie w kampaniach ADS nastawionych na efekt!

    Dzięki Space Ads możesz mieć pewność, że:

    • mamy doświadczenie w Twojej branży, gdyż rozpoczynamy nową współpracę tylko wtedy, kiedy mamy do niej 100% pewności,
    • jeszcze przed rozpoczęciem współpracy jesteśmy w stanie powiedzieć Ci, jakie działania z dużym prawdopodobieństwem sprawdzą się w Twojej firmie,
    • znamy i wykorzystujemy najnowsze narzędzia, które sprawiają, że osiągamy wysokie efekty kampanii reklamowych,
    • mamy gotowe procedury, które dostosujemy do naszej współpracy, dlatego sprawnie przejmujmy działania marketingowe nawet największych marek (sprawdź portfolio),
    • wiemy, o co zapytać i jak poprowadzić współpracę, żeby realizować kampanie bez nieefektywnych rozmów i marnowania Twojego czasu.

    JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ NA WSPÓŁPRACĘ Z NAMI:

    • przestaniesz martwić się o widoczność Twojego biznesu w sieci,
    • zwiększysz rozpoznawalność marki, dzięki której Twoja firma będzie stale rosnąć,
    • wartość przeciętnego koszyka zakupowego poszybuje w górę,
    • spadną koszty konwersji,
    • pojawią się nowi klienci,
    • a Twoja sprzedaż poszybuje w górę.

    Brzmi nieprawdopodobnie? Nigdy nie obiecujemy wyników, których nie potrafimy dostarczyć. Skontaktuj się z nami i zapytaj, co jesteśmy w stanie zrobić dla Twojej marki.

    WIEMY, JAK WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI REKLAMY W GOOGLE ADS NA KORZYŚĆ TWOJEJ MARKI

    • Sieć Wyszukiwania

      Sieć Wyszukiwania Google wraz z Partnerami Wyszukiwania to idealne rozwiązanie, które pozwala na wyświetlanie linku do strony naszego klienta wraz z nagłówkiem i opisem. Reklamy tekstowe pojawią się, kiedy użytkownik wpisze frazę kluczową związaną z promowaną ofertą.

      Linki sponsorowane zajmują do czterech miejsc na górze strony z wynikami wyszukiwania oraz do trzech – na dole strony. Nasza w tym głowa, aby Twoja reklama znalazła się jak najwyżej i przykuła uwagę odbiorcy.

      Aby kampania przyniosła niesamowite efekty, starannie dobieramy słowa kluczowe, tworzymy grupy odbiorców, harmonogram wyświetlania reklam i dbamy o wiele  innych czynników optymalizacyjnych. Wszystko po to, żeby osiągnąć kosmiczne zwroty z inwestycji i zmaksymalizować konwersję.

    • Sieć Reklamowa

      Sieć Reklamowa Google pozwala na dotarcie z reklamami graficznymi oraz wideo do nowych użytkowników. To właśnie z jej wykorzystaniem tworzy się także kampanie remarketingowe.

      Z pewnością kojarzysz reklamy, które wyświetlają się na różnych portalach informacyjnych. To właśnie dzięki Sieci Reklamowej. Eksperci Space Ads wiedzą jak wykorzystać jej możliwości. Przygotują dla Twojej marki spersonalizowaną kampanię, z którą dotrzesz do użytkowników zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Atrakcyjna reklama banerowa przyciągnie spojrzenia, doprowadzi do kliknięć i wygeneruje konwersję.

      Obecnie sieć reklamowa Google Ads wypełnia ok. 98% całości Internetu w Polsce. To rozwiązanie może więc stać się kamieniem milowym w rozwoju Twojego biznesu!

    • Google Shopping

      Kampanie Produktowe to z kolei must-have w E-commerce. Ty oferujesz swoim klientom produkt, Google wyświetla im jego zdjęcie, nazwę, cenę oraz opis wtedy, kiedy go szukają. Dzięki temu użytkownik, który potrzebuje konkretnego produktu, jest w stanie od razu znaleźć i zakupić go w Twoim sklepie.

      Mamy tutaj do dyspozycji kilka typów podziału produktów m.in. z uwagi na przychody, marżę, kategorię produktów czy nawet poszczególne produkty. Wspólnie wybierzemy najlepiej dopasowaną strategię.

      Skomplikowana integracja z Google Merchant Center, Google Analytics Enhanced Ecommerce i DataLayer to dla nas codzienność. Z nami masz pewność, że wyświetlasz użytkownikom interesujące ich produkty i nie przepalasz ani złotówki.

    • Dynamiczny Remarketing

      Dynamiczny remarketing, polega na przedstawianiu w reklamach treści powiązanych z wizytą użytkownika na stronie Twojej marki. Przykład?

      Użytkownik przegląda hamaki w Twoim sklepie, ale nie dokonuje zakupu. Za pomocą dynamicznego remarketingu ponownie pokazujesz mu swoją ofertę, przypominasz o sklepie lub oferujesz atrakcyjny rabat.

      Dzięki poprawnej integracji Google Ads z Google Analytics, Google Merchant Center oraz stroną internetową jesteśmy w stanie przedstawiać komunikację reklamową dostosowaną do zainteresowań użytkownika.

      Jest to szczególnie przydatne narzędzie dla firm z różnorodną ofertą. Wykorzystaj personalizację przekazu i zdobądź serca swoich użytkowników dedykowaną formą reklamy!

    • Kampania Wideo (YouTube)

      Przyszedł czas na to, żeby cały wszechświat zobaczył Twoją reklamę!

      YouTube pozwala na dotarcie do dużej liczby użytkowników. Skuteczne kampanie reklamowe dają zasięgi porównywalne do kanałów telewizyjnych.

      Jesteśmy ekspertami w budowaniu skutecznych lejków sprzedażowych z wykorzystaniem reklam wideo na YouTube. Powiedz nam, czego oczekujesz, a my zaproponujemy Ci kampanię, która przyniesie efekty.

    • Promocja Aplikacji

      Twoja marka stworzyła własną aplikację lub grę? Możemy zaproponować Ci pozyskanie nowych instalacji lub konwertujących w niej użytkowników.

      Z nami spełnisz marzenie o popularnej aplikacji mobilnej iOS i Android oraz grze, o której dowie się każdy miłośnik wirtualnych rozgrywek.

      Użytkownicy zobaczą je w wyszukiwarce, Google Play, YouTube, karcie Discover oraz sieci reklamowej Google. A stąd już tylko krok od pobrania i aktywnego korzystania z aplikacji!

    • Discovery

      Z Twoją marką możemy dotrzeć do skrzynek pocztowych klientów (Gmail), pojawić się pomiędzy ich ulubionymi kanałami na YouTube oraz na karcie Discover.

      Takie możliwości daje kampania Discovery, która jest jednym z najnowszych rozwiązań Google Ads. Reklamy łączą ze sobą tekst oraz obraz (także w postaci karuzeli lub filmu), a więc pozwalają lepiej zaprezentować ofertę Twojej marki.

      Dzięki kampanii Discovery możesz docierać do nowych klientów w odpowiednim momencie. Reklama wyświetli się wtedy, kiedy będą przeglądać Internet w poszukiwaniu nowych treści. Ale to nie wszystko! Ten format doskonale sprawdza się także, aby przypomnieć o Twojej marce tym, którzy już dokonali zakupu i zachęcić ich do ponownej interakcji.

    W RAMACH WSPÓŁPRACY

    Zaawansowana integracja i konfiguracja
    Google Tag Manager, Google Analitics 4, Google Merchant Center, Google Ads Remarketing Tag, Dynamic Remarketing, Enhanced Conversions.

    Analiza i audyt
    dotychczasowych działań, strony www, rekomendacje CRO.

    Precyzyjne targetowanie i wykluczenia
    różnych grup odbiorców: użytkownicy witryny, listy klientów, niestandardowi odbiorcy i inne.

    Praca na koncie reklamowym klienta
    umożliwiająca śledzenie na bieżąco trwających kampanii i obserwowania wyników.

    Comiesięczne raporty
    wartościowe dane, porównania do poprzednich okresów oraz omówienie wyników i wnioski.

    Rozszerzenia reklam tekstowych
    wykorzystywanie wszystkich możliwości rozszerzeń wg zapotrzebowania: m.in. promocje, podstrony, lokalizacje.

    Stała optymalizacja
    strategii, kreacji reklamowych, targetowania, demografii, urządzeń, umiejscowień, celów i innych.

    Połączenia i integracje
    w zależności od projektu: z Google Search Console, YouTube, Google Hotel Center, Google Play.

    Możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów kampanii
    np. Sieć Wyszukiwania, Sieć Reklamowa, Performance Max, Demand Generation, Kampanie Discovery, Kampanie Produktowe, Kampanie YouTube, Promocja Aplikacji.

    Kreacje graficzne lub instrukcje z rekomendacjami
    do efektywnego użycia w kampaniach graficznych.

    Skuteczne i profesjonalne treści reklamowe
    w tym minimum 3 kreacje reklam tekstowych na grupę reklam.

    Stały opiekun konta
    oraz minimum jeden ekspert pracujący przy projekcie, dzięki czemu gwarantujemy ciągłość optymalizacji i najwyższą jakość obsługi.

    Jak pracujemy?

    • Ustalenie celów i oczekiwań

      Zanim jeszcze skonfigurujemy pierwszą reklamę, przeprowadzamy szereg konsultacji. Na tym etapie określamy spodziewane efekty kampanii reklamowych Google Ads. Ponadto uzgadniamy formy komunikacji (np. e-mail oraz Slack), zespół projektowy i warunki współpracy.

      Rozmawiamy także o dotychczas prowadzonych kampaniach. To pozwala zaplanować adekwatne działania, ponieważ nie będziemy musieli testować ponownie zestawów reklam, które nie przynoszą oczekiwanych efektów.

      W Google Ads możemy skonfigurować wiele kampanii z różnymi celami. Każdy z nich generuje inne efekty. W Space Ads skupiamy się głównie na konwersji, ale w uzgodnionych przypadkach możemy też realizować inne cele takie jak kliknięcia, wyświetlenia, obejrzenia, CTR i wiele innych.

    • Analiza i wdrożenie techniczne

      Na tym etapie analizujemy ustawienia obecnego konta reklamowego (jeśli istnieje). Weryfikujemy strategię kampanii, grup odbiorców, reklam, demografii, słów kluczowych czy urządzeń. Przyglądamy się również ustawieniom Google Tag Manager, Google Ads Remarketing Tag, Google Ads Conversion oraz wszystkim integracjom np. z Google Analytics.

      Jeżeli wymagane systemy nie są jeszcze skonfigurowane, zajmujemy się tym kompleksowo. Jest to konieczne m.in. do tworzenia skutecznych kampanii w ramach remarketingu dynamicznego.

    • Analiza słów kluczowych, grup odbiorców, zestawów produktów

      Kolejny etap to wybór odpowiednich słów kluczowych. Jeśli użytkownik wpisze je w wyszukiwarkę, wówczas wyświetli mu się reklama.

      Słowa kluczowe dobieramy tak, aby realizowały założone cele reklamowe. Mogą one budować zainteresowanie produktem lub też od razu odpowiadać na intencję zakupową. Analizujemy również słowa brandowe i ich możliwy podział w kampaniach.

      Następnie przeprowadzamy analizy i wybieramy odpowiednie grupy docelowe, którym wyświetlimy reklamy. Najczęstszym błędem jest pokazywanie reklam wszystkim. Powoduje to szybkie zużycie budżetu, a kampania dociera do użytkowników, którzy nie są zainteresowani produktem (nie dotyczy to kampanii, które mają za cel szerokie zasięgi i budowanie rozpoznawalności marki). Spośród różnorodnych grup możemy targetować na „odbiorców na rynku”, „podobne zainteresowania” czy „odbiorców remarketingu”. W każdym z tych wariantów znajduje się multum opcji niższego rzędu, które skutecznie optymalizujemy.

      Aby maksymalizować konwersję w sklepach internetowych, tworzymy również odpowiedni podział dla produktów, które mają się pojawiać w reklamach. Możemy je sortować na wiele różnych sposób m.in. według ceny, marży, kategorii, liczby sprzedanych sztuk i wiele innych.

    • Przygotowanie kampanii

      Podczas tego etapu konfigurujemy konto reklamowe. Tworzymy nowe kampanie, zestawy reklam i reklamy zgodnie z ustaloną strategią. Wybieramy ustalone grupy docelowe, planujemy rozdysponowanie budżetu, demografię oraz datę kampanii. Każdy z tych punktów to wiele niuansów, na które należy zwrócić uwagę.

      Piszemy także teksty reklamowe i kompleksowo tworzymy grafiki (bądź wykorzystujemy te, które zostały przesłane przez klienta). Gotowe kampanie przesyłamy do akceptacji.

      W Space Ads wiemy, na co warto postawić w przekazie reklamowym, a czego należy unikać, jak wygląda dobra grafika oraz ile tekstu może się na niej znajdować. To wszystko ma znaczenie i bezpośrednio wpływa wyniki kampanii.

    • Start i bieżąca optymalizacja

      Po akceptacji i uruchomieniu kampanii na bieżąco analizujemy kluczowe wskaźniki. Wprowadzamy wymagane zmiany w strategii, żeby stale osiągać coraz lepsze efekty. Nad każdym projektem pracuje Ekspert wraz z Menedżerem projektu, którzy doskonale się uzupełniają i stale monitorują wyniki kampanii. Jesteśmy w ciągłej komunikacji z klientem i wdrażamy nowe kampanie (np. nowe kolekcje, promocje, wyprzedaże).

    • Comiesięczne raporty i analizy wyników

      Po każdym miesiącu współpracy przesyłamy szczegółowe raporty z prowadzonych działań i uzyskanych efektów. Wracamy z realnymi danymi, przedstawionymi w postaci szczegółowego, ale przystępnego raportu. Wszystko po to, żeby kolejne kampanie były jeszcze lepsze i przynosiły bardziej spektakularne efekty.

    Rozwiewamy wątpliwości

    Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie, wiemy, że niemożliwe jest udzielenie jednakowej rekomendacji budżetowej dla wszystkich. Z każdym klientem indywidualnie ustalamy miesięczne wydatki. Podczas estymacji uwzględniamy optymalny podział na dotarcie do nowych użytkowników i kampanie remarketingowe oraz liczbę kampanii i celów reklamowych. Z tego względu budżet marek, które już są rozpoznawalne i posiadają dużą bazę użytkowników, powinien być znacznie większy niż początkujących biznesów.

    Pracujemy zarówno dla początkujących marek z niewielkim budżetem reklamowym, jak i dla największych – wymagających operowania budżetem miesięcznym powyżej 250 tys. zł.

    Skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli wspólnie ustalić optymalny budżet.

    Każdy klient agencji reklamowej powinien mieć dostęp „do odczytu” danych z systemu reklamowego, żeby móc systematycznie weryfikować jakość świadczonych usług. To minimum. W Space Ads podeszliśmy do tematu bardziej transparentnie. Uważamy, że konto reklamowe powinno zawsze należeć do klienta, a nasza agencja w ramach świadczenia usług jedynie otrzymuje do niego dostęp, żeby móc na nim pracować. W Space Ads klienci mają pełną kontrolę nad kontem reklamowym i po zakończeniu współpracy mogą odebrać nam do niego dostęp. Jesteśmy również otwarci na inne modele zarządzania kontami reklamowymi.

    Wyróżniamy szereg czynników mających wpływ na wyniki kampanii reklamowych. Te, które możemy kontrolować, to:

    • integracje techniczne z kontem reklamowym,
    • strategię konta reklamowego,
    • wybór odpowiednich urządzeń, typów kampanii, typów reklam,
    • wybór odpowiednich grup docelowych,
    • rozdysponowanie budżetu,
    • podział na grupy reklam,
    • kreacje reklamowe oraz ich spójność,
    • i wiele innych.

    Poza czynnikami zależnymi od jakości pracy ekspertów, prowadzących działania na koncie reklamowym, wyróżniamy również szereg elementów, na które jako Space Ads nie mamy bezpośredniego wpływu. Doradzamy jednak, co zrobić, aby działały na korzyść marki. Są to m.in.:

    • znajomość marki,
    • oferta, konkurencyjność i strategia cenowa,
    • możliwość przyjaznego poruszania się użytkowników po stronie internetowej (UX),
    • dostępność informacji istotnych z perspektywy klienta (np. koszty dostawy, sposoby płatności, polityka zwrotów, rekomendacje produktowe itd.).

    Wymagana jest stała opieka, analiza danych i działania optymalizacyjne, które systematycznie realizujemy na prowadzonych przez nas kontach.

    Proponujemy umowę na okres nieoznaczony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec miesiąca. Dla większych projektów wymagających kompleksowego zaangażowania zespołu okres wypowiedzenia rośnie do 3 miesięcy. Jesteśmy również otwarci na niestandardowe zapisy i z góry określony czas. Wolimy przywiązywać naszych klientów kosmicznymi wynikami i sprawną współpracą niż długoterminowymi umowami.

    Podczas prowadzenia kampanii reklamowych głównie pracujemy na koncie reklamowym oraz narzędziach analitycznych. Na sukces kampanii ma jednak wpływ wiele czynników. Systematycznie dostarczamy więc naszym klientom wskazówki optymalizacyjne dotyczące strony internetowej i propozycje dodatkowych działań. Wprowadzenie rekomendacji wpływa pozytywnie na polepszenie efektów, a ich brak może ograniczyć potencjał kampanii.

    Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google

    Już rok po powstaniu Space Ads, czyli minimalnym okresie prowadzenia działań w Google Ads, zostaliśmy oficjalnym Partnerem Google.

    Jest to wyróżnienie przyznawane agencjom reklamowym przez Google. Aby je otrzymać, należy wykazać się wysokimi efektami działań, odpowiednią liczbą klientów oraz umiejętnościami potwierdzonymi certyfikatami.

    Jak na tym zyskasz? Takie wyróżnienie pozwala nam na sprawny kontakt z przedstawicielami Google oraz wdrażaniem niestandardowych rozwiązań.

    Prowadzimy zaawansowane kampanie dla naszych klientów. Stawiamy na eksperckie i strategiczne działania, podparte analizą danych. Systematycznie przesyłamy rekomendacje CRO, dzięki czemu efekty współpracy są na najwyższym z możliwych poziomów.

    Odpowiednia konfiguracja kampanii Google Ads to długie godziny pracy. Dlatego w Space Ads nad każdym projektem pracuje project manager i specjalista lub zespół specjalistów. Wszystko po to, by dzięki reklamom Google Ads Twoja sprzedaż i konwersja ciągle rosła. Doświadczenie ekspertów to gwarancja sukcesu w działaniach online.