Optymalizacja współczynnika konwersji. Blog z artykułami specjalistycznymi

Optymalizacja konwersji na stronie internetowej niesie ze sobą na prawdę sporo korzyści. Po przeczytaniu naszych specjalistycznych poradników optymalizacja współczynnika konwersji przestaje być zadaniem trudnym. Zapraszamy do zapoznania się z artykułami dostępnymi w tej kategorii, aby dowiedzieć się więcej między innymi na temat: wykorzystania pop-up’ów w e-commerce, języka korzyści, filmów produktowych, audytów sklepów internetowych, up-sellingu i cross-sellingu w e-commerce, call to action, chatboxów, Google Data Studio, remarketingu w wyszukiwarce, a także wielu innych zagadnień, które mają bezpośredni wpływ na optymalizację współczynnika konwersji. Blog jest pisany przez ekspertów, którzy mają doświadczenie w działaniach mających na celu zwiększenie CR. Zwiększając współczynnik konwersji, można bezpośrednio wpłynąć na wysokość wygenerowanych przez markę zysków.

Jak wykorzystać pop-up’y?

Czym jest i jak działa Chatbot?