Success Story:
embassylondon.co.uk – Embassy London

Embassy London to marka powstała w 2011 roku, która prowadzi sprzedaż stacjonarną i internetową, a specjalizuje się w obuwiu damskim i męskim, które jest produkowane wyłącznie w Europie z najpiękniejszych europejskich skór.

Nasza współpraca dotyczyła kanału Facebook Ads na terenie Wielkiej Brytanii oraz innych, europejskich krajów.

Sprawdź, jakie cele zrealizowaliśmy!

ORBITA WSPÓŁPRACY

Zakres działań

  1. Integracja Facebook Pixel wraz z API Konwersji.
  2. Katalog Produktów zintegrowany z Facebook Pixel.
  3. Wdrożenie pełnego lejka zakupowego wykorzystującego kampanie TOF (top of the funnel), MOF (middle of the funnel), BOF (bottom of the funnel), pozwalającego na dotarcie do nowych użytkowników, remarketing i budowanie lojalności klientów.
  4. Kompleksowe kampanie Facebook Ads (wraz z Instagram, Messenger, Audience Network).
  5. Newsletter Lead Generation — Facebook Lead Ads pod kątem zbierania bazy do subskrybentów newslettera. 
  6. Kreatywne i angażujące teksty reklamowe.
  7. Formaty Wideo i karuzele. 
  8. Unikalne targetowanie  w zależności od lokalizacji i języka. Działania prowadzone w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Francji i innych krajach UE. 

ORBITA WSPÓŁPRACY

Zakres działań

KOSMICZNE WYZWANIA

Cele współpracy

  1. Uzyskanie wyższego ROAS przy ustalonym budżecie reklamowym.
  2. Wzrost popularności marki i zwiększenie sprzedaży na rodzimym rynku (Wielka Brytania).
  3. Usystematyzowanie reklam, grup odbiorców, targetowania reklam i form prowadzenia kampanii.
  4. Stworzenie spójnego contentu zgodnie z polityką marki.
  5. Odpowiednie rozdysponowanie budżetem reklamowym w kampaniach.
  6. Rekomendacja działań, które pozytywnie wpłyną na UX sklepu internetowego.
  7. Wykorzystanie profili marki w social mediach (Facebook, Instagram) w celach sprzedażowych.
  8. Wprowadzenie oferty marki na nowe rynki w Europie.

KOSMICZNE REWOLUCJE

Działania podejmowane podczas współpracy

  1. Testowaliśmy różne formaty reklam, grup odbiorców i celów reklam, aby zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego.
  2. Wykorzystaliśmy kampanie performance, traffic i promocje postów, aby zróżnicować lejek marketingowy i znaleźć nowe kanały promocji.
  3. Pozyskiwaliśmy potencjalnych klientów do odpowiedniego segmentu w bazie newslettera.
  4. Stworzyliśmy odpowiednią strukturę i hierarchię kampanii na koncie reklamowym z podziałem na przekaz reklamowy.
  5. Dopasowaliśmy formaty reklam do grup odbiorców ze względu na kraj i język, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców z innych krajów.
  6. Wprowadziliśmy regularne raportowanie z wyników i działać prowadzonych na koncie reklamowym, co pozwoliło na szybkie reagowanie i optymalizacje reklam oraz budżetów. 

KOSMICZNE REWOLUCJE

Działania podejmowane podczas współpracy

Nie zwlekaj! Umów się na bezpłatną konsultację i zwiększ efekty swojej marki!

Rafał Chojnacki
CEO & Digital Marketing Strategist
Umów spotkanie: Calendly
Email: [email protected]
Tel: +48 888 663 873

Space Ads Sp. z o.o.
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
NIP: 5252938464

    Dane podane przez Ciebie w powyższym formularzu kontaktowym oraz w dalszej komunikacji przetwarzane są przez Space Ads Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Plac Bankowy 2; 00-095 Warszawa; rejestracja: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, numer KRS: 1011955; NIP: 5252938464; REGON: 524125730; kapitał zakładowy: 10.000 PLN; „SPACE ADS” w celu dostarczenia Ci bezpłatnej wyceny Twojego projektu lub też informacji na temat usług SPACE ADS. SPACE ADS przetwarza je od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody poprzez naciśnięcie buttona „Wyślij” do momentu przedstawienia Tobie dopasowanej oferty handlowej.