Success Story:
embassylondon.co.uk – Embassy London

Embassy London to marka powstała w 2011 roku, która prowadzi sprzedaż stacjonarną i internetową, a specjalizuje się w obuwiu damskim i męskim, które jest produkowane wyłącznie w Europie z najpiękniejszych europejskich skór.

Nasza współpraca dotyczyła kanału Facebook Ads na terenie Wielkiej Brytanii oraz innych, europejskich krajów.

Sprawdź, jakie cele zrealizowaliśmy!

ORBITA WSPÓŁPRACY

Zakres działań

  1. Integracja Facebook Pixel wraz z API Konwersji.
  2. Katalog Produktów zintegrowany z Facebook Pixel.
  3. Wdrożenie pełnego lejka zakupowego wykorzystującego kampanie TOF (top of the funnel), MOF (middle of the funnel), BOF (bottom of the funnel), pozwalającego na dotarcie do nowych użytkowników, remarketing i budowanie lojalności klientów.
  4. Kompleksowe kampanie Facebook Ads (wraz z Instagram, Messenger, Audience Network).
  5. Newsletter Lead Generation — Facebook Lead Ads pod kątem zbierania bazy do subskrybentów newslettera. 
  6. Kreatywne i angażujące teksty reklamowe.
  7. Formaty Wideo i karuzele. 
  8. Unikalne targetowanie  w zależności od lokalizacji i języka. Działania prowadzone w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Francji i innych krajach UE. 

ORBITA WSPÓŁPRACY

Zakres działań

KOSMICZNE WYZWANIA

Cele współpracy

  1. Uzyskanie wyższego ROAS przy ustalonym budżecie reklamowym.
  2. Wzrost popularności marki i zwiększenie sprzedaży na rodzimym rynku (Wielka Brytania).
  3. Usystematyzowanie reklam, grup odbiorców, targetowania reklam i form prowadzenia kampanii.
  4. Stworzenie spójnego contentu zgodnie z polityką marki.
  5. Odpowiednie rozdysponowanie budżetem reklamowym w kampaniach.
  6. Rekomendacja działań, które pozytywnie wpłyną na UX sklepu internetowego.
  7. Wykorzystanie profili marki w social mediach (Facebook, Instagram) w celach sprzedażowych.
  8. Wprowadzenie oferty marki na nowe rynki w Europie.

KOSMICZNE REWOLUCJE

Działania podejmowane podczas współpracy

  1. Testowaliśmy różne formaty reklam, grup odbiorców i celów reklam, aby zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego.
  2. Wykorzystaliśmy kampanie performance, traffic i promocje postów, aby zróżnicować lejek marketingowy i znaleźć nowe kanały promocji.
  3. Pozyskiwaliśmy potencjalnych klientów do odpowiedniego segmentu w bazie newslettera.
  4. Stworzyliśmy odpowiednią strukturę i hierarchię kampanii na koncie reklamowym z podziałem na przekaz reklamowy.
  5. Dopasowaliśmy formaty reklam do grup odbiorców ze względu na kraj i język, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców z innych krajów.
  6. Wprowadziliśmy regularne raportowanie z wyników i działać prowadzonych na koncie reklamowym, co pozwoliło na szybkie reagowanie i optymalizacje reklam oraz budżetów. 

KOSMICZNE REWOLUCJE

Działania podejmowane podczas współpracy

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych usług? Skontaktuj się ze mną! 

Rafał Chojnacki
Digital Marketing Strategist
Bezpłatna konsultacja
[email protected]

Space Ads®
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
NIP: 6182171399

Wypełnij brief, żeby od razu otrzymać dedykowaną ofertę. 

    W czym możemy Ci pomóc?

    Adres sklepu lub strony internetowej:
    Miesięczny budżet Google Ads:

    Cele kampanii Google Ads:

    Miesięczny budżet Facebook Ads:

    Cele kampanii Facebook Ads:

    Nazwa konta na TikToku:

    Miesięczny budżet TikTok Ads:

    Cele kampanii TikTok Ads:

    Nazwa konta na Allegro:

    Miesięczny budżet Allegro Ads:

    Cele kampanii Allegro Ads:

    Cele kampanii SEO:
    Jakie kanały Marketing Automation są dla Ciebie istotne?
    Jakie są Twoje cele Marketing Automation?
    Które kanały Social Media Ciebie interesują?
    Nazwa konta na Facebooku lub adres URL:
    Nazwa konta na Instagramie lub adres URL:
    Nazwa konta na TikToku lub adres URL:
    Nazwa konta na YouTube lub adres URL:
    Nazwa konta na Twitterze lub adres URL:
    Nazwa konta na Pintereście lub adres URL:
    Nazwa konta na LinkedIn lub adres URL:
    Jaki są cele współpracy w zakresie obsługi Social Media?
    Wybierz zakres audytu:
    Jaki jest cel audytu (np. na co mamy zwrócić szczególną uwagę, jakie cele miały być realizowane)?
    Opisz zakres audytu:
    Jak możemy się skontaktować?

    Imię*

    Firmowy adres email*

    Numer telefonu*

    Pełna nazwa firmy*

    Dane podane przez Ciebie w powyższym formularzu kontaktowym oraz w dalszej komunikacji przetwarzane są przez Rafała Chojnackiego (firma: SPACE ADS RAFAŁ CHOJNACKI; adres: Plac Bankowy 2; 00-095 Warszawa; NIP: 6182171399; „SPACE ADS”) w celu dostarczenia Ci bezpłatnej wyceny Twojego projektu lub też informacji na temat usług SPACE ADS. SPACE ADS przetwarza je od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody poprzez naciśnięcie buttona „Wyślij” do momentu przedstawienia Tobie dopasowanej oferty handlowej.