Success Story:
embassylondon.co.uk – Embassy London
Embassy London to marka powstała w 2011 roku, która prowadzi sprzedaż stacjonarną i internetową, a specjalizuje się w obuwiu damskim i męskim, które jest produkowane wyłącznie w Europie z najpiękniejszych europejskich skór.
Nasza współpraca dotyczyła kanału Facebook Ads na terenie Wielkiej Brytanii oraz innych, europejskich krajów.
Sprawdź, jakie cele zrealizowaliśmy!
ORBITA WSPÓŁPRACY
Zakres działań
- Integracja Facebook Pixel wraz z API Konwersji.
- Katalog Produktów zintegrowany z Facebook Pixel.
- Wdrożenie pełnego lejka zakupowego wykorzystującego kampanie TOF (top of the funnel), MOF (middle of the funnel), BOF (bottom of the funnel), pozwalającego na dotarcie do nowych użytkowników, remarketing i budowanie lojalności klientów.
- Kompleksowe kampanie Facebook Ads (wraz z Instagram, Messenger, Audience Network).
- Newsletter Lead Generation — Facebook Lead Ads pod kątem zbierania bazy do subskrybentów newslettera.
- Kreatywne i angażujące teksty reklamowe.
- Formaty Wideo i karuzele.
- Unikalne targetowanie w zależności od lokalizacji i języka. Działania prowadzone w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Francji i innych krajach UE.
ORBITA WSPÓŁPRACY
Zakres działań
KOSMICZNE WYZWANIA
Cele współpracy
- Uzyskanie wyższego ROAS przy ustalonym budżecie reklamowym.
- Wzrost popularności marki i zwiększenie sprzedaży na rodzimym rynku (Wielka Brytania).
- Usystematyzowanie reklam, grup odbiorców, targetowania reklam i form prowadzenia kampanii.
- Stworzenie spójnego contentu zgodnie z polityką marki.
- Odpowiednie rozdysponowanie budżetem reklamowym w kampaniach.
- Rekomendacja działań, które pozytywnie wpłyną na UX sklepu internetowego.
- Wykorzystanie profili marki w social mediach (Facebook, Instagram) w celach sprzedażowych.
- Wprowadzenie oferty marki na nowe rynki w Europie.
KOSMICZNE REWOLUCJE
Działania podejmowane podczas współpracy
- Testowaliśmy różne formaty reklam, grup odbiorców i celów reklam, aby zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego.
- Wykorzystaliśmy kampanie performance, traffic i promocje postów, aby zróżnicować lejek marketingowy i znaleźć nowe kanały promocji.
- Pozyskiwaliśmy potencjalnych klientów do odpowiedniego segmentu w bazie newslettera.
- Stworzyliśmy odpowiednią strukturę i hierarchię kampanii na koncie reklamowym z podziałem na przekaz reklamowy.
- Dopasowaliśmy formaty reklam do grup odbiorców ze względu na kraj i język, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców z innych krajów.
- Wprowadziliśmy regularne raportowanie z wyników i działać prowadzonych na koncie reklamowym, co pozwoliło na szybkie reagowanie i optymalizacje reklam oraz budżetów.