Success Story:
bigstar.pl – Big Star Limited Sp. z o.o.
BIG STAR Limited sp. z o.o. to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm odzieżowych. Jej historia rozpoczęła się w 1990 roku i trwa już ponad 30 lat. Centrala firmy znajduje się w Kaliszu. BIG STAR jest najbardziej znany ze swoich modnych produktów z denimu – przede wszystkim jeansów. Oprócz nich, w ofercie znajdują się również ubrania oraz dodatki damskie, męskie i od niedawna również dziecięce. Firma prowadzi sprzedaż internetową oraz stacjonarną w salonach zlokalizowanych głównie w centrach handlowych i obiektach usługowych.
ORBITA WSPÓŁPRACY
Zakres działań
Podjęliśmy szerokie działania marketingowe, które bezpośrednio lub pośrednio wpływają na wizerunek, określoną rozpoznawalność marki i przychody w kanałach online i offline, w tym:
- Kampanie Google Ads (Sieć Wyszukiwania – Linki Sponsorowane, DSA, RLSA, Sieć Reklamowa, Kampanie Produktowe, Dynamiczny Remarketing, Discovery, Gmail i YouTube)
- Kampanie Facebook Ads (wraz z Instagram, Messenger, Audience Network).
- Social media: prowadzenie komunikacji i obsługa społeczności marki na Facebooku i Instagramie.
- SEO i Content Marketing: dobór słów kluczowych, opracowanie strategii i działania link-building, tworzenie i publikacja tekstów sponsorowanych, tworzenie opisów do kategorii, tekstów na blog i opisów produktowych.
- Analityka internetowa z wykorzystaniem narzędzi Google Tag Manager, Google Analytics, HotJar, na podstawie których rekomendowaliśmy zmiany i optymalizowaliśmy działania reklamowe.
- E-mail marketing: tworzenie kreatywnych treści i wysyłka newsletterów.
- Bieżący consulting.
ORBITA WSPÓŁPRACY
Zakres działań
KOSMICZNE WYZWANIA
Cele współpracy
- Wykorzystanie pełnego potencjału dostępnych narzędzi reklamowych Google Ads i Facebook Ads z celem na osiągnięcie założonych planów sprzedażowych (w ramach budżetu reklamowego).
- Pozycjonowanie na konwertujące słowa kluczowe w wyszukiwarkach internetowych.
- Wzrost rozpoznawalności marki we wspólnie wybranej grupie docelowej.
- Rekomendacja działań, które pozytywnie wpłyną na user experience sklepu internetowego bigstar.pl.
- Zaangażowanie społeczności wokół profili marki na Facebooku i Instagramie. Pozyskanie nowych fanów i obserwatorów.
- Tworzenie contentu spójnego z polityką marki.
HALO, ZIEMIA! HALO, ZAŁOGO!
Kanały komunikacji z Klientem
- Bieżąca komunikacja realizowana przez Slack, e-mail i telefon.
- Spotkania w siedzibie firmy oraz wideokonferencje przez Google Meet.
HALO, ZIEMIA! HALO, ZAŁOGO!
Kanały komunikacji z Klientem
KOSMICZNE REWOLUCJE
Działania podejmowane podczas współpracy
- Zbudowaliśmy skuteczny lejek marketingowy w modelu AIDA wykorzystujący kampanie traffic, performance i wizerunkowe.
- Zrealizowaliśmy ponad 150 różnych akcji reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, e-mail i push).
- Do każdej nowej kolekcji przygotowywaliśmy dedykowany plan marketingowy z uwzględnieniem cyklu życia produktu (wejście produktów do sprzedaży, budowanie jej rozpoznawalności, remarketing, promocje i wyprzedaże).
- Stworzyliśmy niemal 300 tekstów kategorii sklepu www, ponad 100 artykułów na blog i ponad 4 tys. opisów produktowych.
- Regularnie analizowaliśmy i dobieraliśmy słowa kluczowe do działań SEO oraz prowadziliśmy kampanie link-buildingowe.
- Rozpoczęliśmy regularną komunikację e-mailingową do odbiorców newslettera.
- Wysyłaliśmy powiadomienia PUSH ze strony sklepu internetowego informujące o nowych kolekcjach, akcjach specjalnych i wyprzedażach.
- Tworzyliśmy i dodawaliśmy angażujące posty na profile w mediach społecznościowych oraz obsługiwaliśmy je 7 dni w tygodniu prowadząc rozmowy z fanami marki.
- Prowadziliśmy bieżący consulting i wsparcie działu marketingu oraz zarządu firmy.
KAPITALNE referencje
za efektywną i wartościową współpracę