Czym jest Google Remarketing i dlaczego warto go wdrożyć?

System reklamowy Google Ads odgrywa coraz ważniejszą rolę w biznesie. Firmy inwestują coraz pokaźniejsze środki w wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach należących do sieci reklamowej. Marki, które osiągają bardzo wysokie wyniki sprzedażowe, decydują się także na inwestowanie w remarketing w Google. Kosmiczna moc kampanii remarketingowych polega na przypominaniu odbiorcy o ofercie Twojej marki. Sprawdź, jak to działa!

Remarketing Google Ads – co to jest?

Remarketing w Google jest formą reklamy tekstowej bądź też graficznej, która pełni funkcję przypomnienia, a także nakłonienia do powrotu na stronę internetową. Kierowana jest do użytkowników, którzy podjęli wcześniej jakieś działania (na przykład: zakup, subskrypcja, wypełnienie formularza).

W remarketingu możliwa jest segmentacja. Specjalista, który zajmuje się konfiguracją kampanii może zatem podzielić grupę odbiorców na przykład na osoby, które widziały tylko stronę główną, blog, stronę kategorii lub stronę produktu. Albo na takie, które dodały produkt do koszyka lub zainicjowały proces zakupu. Dzięki temu możliwe jest jeszcze skuteczniejsze materiałów reklamowych.

Spore znaczenie ma również remarketing, który jest kierowany do osób, które już dokonały zakupu. Cechuje się on dużą efektywnością ze względu na to, że przekaz reklamowy dociera do poprzednich klientów, ale zawiera informacje o nowych produktach, usługach lub promocjach. Między innymi ze względu na tak trafne targetowanie kampanii remarketing w Google to doskonały sposób na wyraźne podniesienie wyników sprzedażowych.

Jest to również narzędzie, które przypomina o niedokończonym zakupie bądź też braku wyboru właściwej oferty. Jeżeli zdecydujesz się na tę usługę, będziesz mógł przypomnieć o istnieniu swojej marki użytkownikom, którzy wykonali na Twojej witrynie internetowej jakieś działania. Trzeba pamiętać, że remarketing Google Ads nie jest odrębnym typem kampanii. Jest to bowiem sposób kierowania reklam do użytkowników.

Im większa jest liczba osób, do których chcesz dotrzeć z przekazem reklamowym, tym większe są również koszty kampanii remarketingowej. Inwestycja zwraca się jednak bardzo szybko. Google Ads nie jest jedynym systemem, w ramach którego Twoja marka może skorzystać z remarketingu. Na uwagę zasługują na przykład Facebook Ads oraz TikTok Ads. Aby jednak możliwe było podjęcie opisanych poniżej działań, konieczne jest zintegrowanie strony z systemem reklamowym..

Cechą charakterystyczną takich działań jest bardzo wysoki wskaźnik klikalności CTR (ang. Click Through Rate). Wynika to z faktu, że przekaz reklamowy jest precyzyjnie dostosowany do konkretnego użytkownika. Dzięki temu wyższy niż w przypadkach innych reklam jest także współczynnik konwersji. Więcej konwersji to większy zysk dla Twojej firmy. Dzięki temu Twoje marka może się rozwijać i odkrywać kolejne horyzonty!

Google Remarketing – jak działa po stronie odbiorcy reklam?

Spójrzmy ze strony użytkowników, jak działa remarketing. Dla przykładu prowadzisz sklep internetowy, który sprzedaje sprzęt audio. Użytkownik X wszedł na witrynę i przeglądał dostępne amplitunery. Od tego czasu przekaz reklamowy pojawia się subtelnie i konsekwentnie w różnych miejscach w trakcie przeglądania internetu. W efekcie ta osoba decyduje się jeszcze raz wejść na stronę internetową Twojej firmy.

Co prawda odbiorca niedawno poszukiwał jedynie produktów, które może w przyszłości kupić, ale staje się coraz bardziej zdecydowany. Ostatecznie poprzez to jak działa remarketing Google Ads, udaje się nakłonić go do konwersji. Wszystko dzięki temu, że agencja może kierować reklamy do konkretnych użytkowników Twojej witryny i dokładnie wie, jaki przekaz reklamowy umieścić. Dużo łatwiej nakłonić użytkowników, aby dokonali zakupu, jeśli wcześniej sami wyrazili zainteresowanie konkretnym produktem lub usługą. Sekwencja wydarzeń jest zatem następująca:

  1. Użytkownicy wyrażają zainteresowanie produktem lub usługą – klikają w reklamę,
  2. Potencjalni klienci przeglądają oferty na Twojej witrynie, a potem z niej wychodzą,
  3. Osoby te trafiają do list remarketingowych i widzą na przykład reklamy graficzne, które zachęcają do skorzystania z oferty.

Zdecydowana większość użytkowników stron internetowych nie dokonuje zakupu w trakcie pierwszej wizyty na witrynie. Z tego też powodu warto zdecydować się na remarketing. Zwłaszcza taki, który jest prowadzony przez uznaną agencję interaktywną. Powierzenie usługi osobom bez odpowiednich kompetencji może spowodować jedynie zmarnowanie budżetu.

Co dają kampanie remarketingowe Twojej firmie?

Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z remarketingu Google Ads Twoja firma zyska, gdyż możliwa jest:

  • budowa świadomości marki,
  • przypomnienie o produktach oraz ofertach,
  • dokończenie zakupów przez użytkowników.

Świadomość marki to inaczej jej znajomość wśród konsumentów. Gdy ten współczynnik znajduje się na wysokim poziomie, rosną także wyniki sprzedażowe. Użytkownicy korzystają z oferty tych firm, które znają, gdyż mają do nich zaufanie. Zostało udowodnione, że potencjalny klient rzadko kiedy dokonuje zakupu w trakcie pierwszej styczności z daną firmą. Konieczne jest zatem przypominanie użytkownikom o istnieniu Twojej marki oraz o jej ofercie po to, aby nakłonić użytkowników do powrotu na Twoją witrynę. Firmy, które osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe na rynku, od dawna to wykorzystują!

Przypomnienie o produktach oraz ofertach sprawia, że potencjalny klient, który niedawno odwiedził Twoją stronę internetową, zobaczy reklamę, która zachęci go do ponownego zapoznania się z ofertą. Subtelne i przemyślane wyświetlanie reklam sprawia, że potencjalny nabywca jest coraz bliżej podjęcia decyzji zakupowej. W przypadku braku kliknięcia firma i tak pozostaje w pamięci odbiorcy.

Niedokończenie zakupów przez użytkownika witryny internetowej może mieć różne przyczyny. Użytkownik poprzez samo dodanie produktów do koszyka oznacza jednak wyraźnie, że jest zainteresowany skorzystaniem z oferty. Dobry efekt przynoszą przypomnienia o tym, aby dokończyć zakupy. Reklama remarketingowa nienachalnie do tego zachęca.

Kampanie remarketingowe – jakie są?

Aby dotrzeć do potencjalnego klienta, agencja interaktywna może stosować różne formy kampanii remarketingowych. Wymienić można w tym przypadku:

  • standardowy remarketing,
  • remarketing dynamiczny,
  • remarketing w wyszukiwarce Google,
  • video remarketing,
  • remarketing adresowany.

Remarketing standardowy sprawia, że możliwe jest wyświetlanie reklam graficznych osobom, które opuściły już Twoją witrynę. Reklama śledząca pojawia się na przykład w innych serwisach internetowych. Wystarczy, że witryny należą do sieci reklamowej Google. Pamiętaj, że ta sieć reklamowa jest największą tego typu siecią w internecie.

Remarketing dynamiczny to forma reklamy, z której mogą skorzystać wyłącznie właściciele sklepów internetowych. Podstawą jego działania jest wyświetlanie reklam produktów bądź usług wśród użytkowników, którzy obejrzeli je wcześniej w sklepie online. Masz gwarancję, że taka reklama zostanie nie tylko dostrzeżona, ale również zapamiętana. Potencjalny klient sam bowiem wskazał, jakie produkty lub usługi go interesują. Po prostu jeszcze ich nie kupił.

Remarketing w wyszukiwarce, czyli inaczej RLSA (ang. Remarketing List for Search Ads) sprawia, że możliwe jest emitowanie dedykowanych reklam odbiorcom, którzy wcześniej byli na Twojej stronie internetowej, a następnie korzystali z wyszukiwarki. Jeżeli zatem Twoja marka korzysta z tej formy remarketingu online, docierasz do potencjalnych klientów i nie pozwalasz im zapomnieć o swojej firmie.

Potencjalnym klientom Twojej firmy mogą wyświetlać się również reklamy w formie filmów. Mogą być one emitowane użytkownikom, którzy byli na Twojej stronie lub obejrzeli na kanale materiał wideo. Możliwe jest również takie kierowanie kampanii reklamowych,, aby dotrzeć do użytkowników, którzy po prostu byli na Twojej stronie internetowej.

Remarketing adresowany to forma reklamy, którą otrzymują konkretne listy odbiorców. W tym przypadku lista użytkowników to osoby, które podały Ci dane kontaktowe na przykład w trakcie wypełniania formularza. Ta forma remarketingu pozwala ekspertowi odpowiedzialnemu za konfigurację kampanii definiować listy klientów i korzystać z interfejsu Google Ads API. Remarketing w tej postaci pozwala Ci budować mocną relację z klientami.

Remarketng dynamiczny a remarketing tradycyjny – różnica

Remarketing dynamiczny różni się od tradycyjnego. Remarketing standardowy wymaga mniej lub bardziej szczegółowo sprecyzowanej grupy docelowej. Z kolei remarketing dynamiczny pozwala wyświetlać reklamy każdemu jednostkowemu użytkownikowi. Ten pierwszy bazuje na danych, które zostały zaimplementowane w Google Merchant Center (wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google).

Drugą różnicą pomiędzy remarketingiem dynamicznym i tradycyjnym jest fakt, że ten pierwszy nie wymaga wcześniejszego przygotowania treści i kreacji graficznych. Tworzony jest bowiem automatycznie w czasie rzeczywistym. Korzysta on z zasobów strony internetowej, której ofertę ma promować.

Remarketing dynamiczny – jak działa?

Remarketing dynamiczny sprawia, że możliwe jest uratowanie porzuconych koszyków w sklepie internetowym. Jeżeli masz stronę www inną niż sklep internetowy, możesz skorzystać z którejś z pozostałych form remarketingu. Forma reklamy polega w przypadku remarketingu dynamicznego na wyświetlaniu się konkretnych produktów. Pomimo że wydaje się to ograniczające, jest to bardzo precyzyjna forma promocji. Remarketing dynamiczny, jak wspomnieliśmy, opiera się na automatycznie stworzonych kreacjach, które zawierają ofertę produktów.

Jest to potężne narzędzie w systemie Google Ads i łączy w sobie funkcjonalność Google Ads z Centrum Sprzedawcy Google, a co za tym idzie – także Zakupów Google. Podstawowym zadaniem tego typu remarketingu jest kierowanie reklam do użytkowników, którzy byli już na witrynie sklepu internetowego, ale nie dokonali w nim jeszcze zakupu.

Uruchomienie remarketingu dynamicznego jest możliwe dzięki działaniu plików cookies, czyli tak zwanych ciasteczek Google Ads. Pierwszym etapem jest zatem zbieranie informacji na temat trendów poszczególnych użytkowników. Następnie na bazie tych danych powstają konkretne listy odbiorców.

Dlaczego warto wykorzystać Google Remarketing?

Jeżeli chcesz osiągnąć doskonałe wyniki sprzedażowe, nie wystarczy atrakcyjna forma graficzna reklam i perswazyjna treść. Konieczne jest takie zarządzanie odbiorcami, aby Twoją stronę odwiedzały osoby zdecydowane na dokonanie zakupu. Moc remarketingu najlepiej obrazuje lista zalet tej formy reklamy. Dobrą kampanię remarketingową z pewnością docenić można za:

  • efektywne targetowanie,
  • rentowność kampanii remarketingowych,
  • emisję reklam w trakcie trwania procesu zakupowego,
  • szeroką skalę zasięgu,
  • mierzalność efektów.

Efektywne targetowanie to domena remarketingu. Zaawansowane sposoby tworzenia list remarketingowych sprawiają, że treść, a także forma reklam jest idealnie dopasowana do konkretnych sytuacji oraz użytkowników.

Rentowność kampanii remarketingowych oznacza, że systemy określania stawek w Google działają inteligentnie. Optymalizacja kosztów nie jest zatem żadnym problemem, a Twoja marka płaci możliwie najmniejszą cenę za emisję. Osoba zarządzająca firmą ma komfort kontrolowania wydatków i oceniania ich efektywności.

Jeżeli użytkownik Twojej strony internetowej wyraził zainteresowanie ofertą, oznacza to, że jest skłonny podjąć decyzję zakupową. Śledzące reklamy graficzne oraz reklamy tekstowe przypominają mu o tym, że był na witrynie internetowej. Tym sposobem utrwalają również obraz Twojej marki w głowie odbiorcy.

Szeroka skala zasięgu oznacza, że w różnych serwisach bądź innych miejscach w internecie pojawiają się Twoje reklamy remarketingowe. Tym samym towarzyszą użytkownikom w trakcie przeglądania zasobów internetu. Bez względu na to, czy w danym momencie korzystają oni z aplikacji mobilnych, czy też na przykład oglądają materiały filmowe w serwisie YouTube.

Mierzalność efektów oznacza z kolei, że możliwe jest regularne i szczegółowe badanie wyników kampanii remarketingowej, a także kosztów związanych z jej emisją. Będziesz mógł zatem sprawdzić i ocenić efekty biznesowe, a następnie przeanalizować podejmowane działania.

Jak działa remarketing Google Ads?

Na samym początku konieczne jest wdrożenie na stronie internetowej odpowiedniego tagu. Dzięki temu specjalista, który zajmuje się remarketingiem może skonfigurować kampanię Google Ads.

Następnie tworzone są listy remarketingowe wewnątrz konta Google Ads – w sekcji: zarządzanie odbiorcami. Dzięki temu każdy, kto odwiedza stronę internetową, zostaje do niej dopisany za pomocą plików cookies (tak zwanych ciasteczek).

Kolejnym krokiem, który podejmuje ekspert agencji interaktywnej, jest przygotowanie kreacji reklamowej. Reklamy graficzne oraz reklamy tekstowe muszą zachęcać do kliknięcia. Bardzo często oprócz atrakcyjnej treści i formy w materiałach marketingowych wykorzystywane jest wezwanie do działania, czyli CTA (ang. Call to Action)

Następnym etapem jest utworzenie kampanii reklamowej. W związku z tym konieczne jest wybranie celu oraz typu kampanii. Ekspert agencji interaktywnej określa także parametry, takie jak między innymi: strategia ustalania stawek, budżet, nazwa kampanii. Na końcu zostaje dodana lista odbiorców, do których kierowane są reklamy. Konfigurowanie remarketingu kończy się na stworzeniu grupy reklam i dodaniu wcześniej przygotowanych kreacji graficznych.

Remarketing Google Ads – sposoby kierowania kampanii remarketingowej

Remarketing podobnie jak inne rodzaje reklam w systemie Google Ads może spełniać różne zadania. Wszystko zależy od tego, co jest celem remarketingu. Dla przykładu w sytuacji, gdy powierzasz tę usługę agencji interaktywnej, możesz wykorzystać:

  • cross-selling,
  • up-selling,
  • remarketing podstron,
  • remarketing porzuconych koszyków.

W pierwszym przypadku reklama śledzi klientów, którzy skorzystali z Twojej oferty i przedstawia im inne produkty, którymi również mogliby się zainteresować. W drugim przypadku treść dociera do użytkowników, którzy już jakiś czas temu zrobili zakupy na Twojej witrynie, a Ty chcesz odświeżyć ich pamięć. Dla przykładu jeśli użytkownik sklepu internetowego kupił myszkę gamingową, być może warto zaoferować mu w takim przypadku podkładkę pod mysz w rozmiarze XXL.

Remarketing podstron to przekaz reklamowy dostosowany do witryny, którą odwiedził użytkownik. Dotyczy na przykład strony konkretnej kategorii Twoich usług albo produktów. Remarketing porzuconych koszyków to z kolei sposób kierowania kampanii, w którym treści dedykowane są tym użytkownikom, którzy dodali produkty do koszyka, ale ostatecznie nie zrobili zakupów.

Remarketing Google Ads – kiedy warto się na niego zdecydować?

Nie ma sytuacji, w których remarketing byłby nieodpowiednim rozwiązaniem. Najlepiej jednak pasuje wszędzie tam, gdzie proces decyzyjny klienta trwa nieco dłużej. Dla przykładu zakup droższego sprzętu elektronicznego, samochodu lub nieruchomości wymaga namysłu. Rzadko kiedy ktoś decyduje się na wydanie sporych pieniędzy pod wpływem chwili. Konsekwentnie i subtelnie przypominając użytkownikom o ofercie Twojego biznesu, utrwalasz w nich przekonanie, że warto zdecydować się na daną usługę lub produkt. Często wystarczy, że potencjalni klienci widzą miniaturkę produktu. Nie chodzi tylko o możliwość szybkiego kliknięcia. Twój produkt lub usługa zakotwicza się w pamięci odbiorcy. Po pewnym czasie i namyśle sam wchodzi on na Twoją witrynę, aby dokonać zakupu.

Wyświetlanie reklam – listy remarketingowe

Listy remarketingowe to zbiór informacji o użytkownikach Twojej strony internetowej, którzy spełniają określone przez Ciebie wymagania. Można je stworzyć albo na reklamowym koncie Google Ads, albo w panelu Google Analytics. Wszystko zależy bowiem od tego, który kod ma zostać wykorzystany na witrynie Twojego biznesu. Listy remarketingowe nie dadzą Ci jednak informacji, kto się na nich znajduje. Mają bowiem zanonimizowane dane klientów. Możliwe jest jednak sprawdzenie, ilu użytkowników zawierają.

Poniżej wskazujemy przykłady list remarketingowych:

  • użytkownicy, którzy przeglądali stronę internetową w ciągu ostatnich 14 dni,
  • użytkownicy, którzy pobrali plik PDF z ofertą na Twojej witrynie z ostatnich 3 dni,
  • użytkownicy sklepu internetowego, którzy przeglądali produkty o cenie powyżej 200 złotych

Kampanie remarketingowe – dlaczego warto wdrożyć listy remarketingowe?

Reklamy w internecie są czymś powszechnie występującym. Pojawiają się nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także na przykład na stronach www oraz portalach społecznościowych. Nic dziwnego, że wszechobecne i nierzadko natrętne materiały reklamowe spowodowały zjawisko tak zwanej „ślepoty na banery”. Pojęcie „banner blindness” oznacza, że użytkownicy, którzy przywykli do nachalnych form promocji podświadomie ignorują część witryny, która zawiera reklamy.

Na szczęście sposobem na ograniczenie ślepoty banerowej u potencjalnych klientów jest remarketing i związane z nim wykorzystanie list remarketingowych. Kampania zwraca znacznie większą uwagę użytkowników niż banner. Reklamy dotyczą bowiem tego, co leży w kręgu zainteresowania Twojego potencjalnego klienta.

Wyświetlanie reklam – jak działają listy remarketingowe w wyszukiwarce?

Zjawisko porzuconych koszyków frustruje właścicieli sklepów internetowych. Na szczęście nie musi to być problemem. Konieczna jest jednak ekspercka wiedza i umiejętności, aby móc dobrać formę reklamy do biznesowego celu. Dla przykładu wykorzystanie list remarketingowych pozwala zoptymalizować stawki kampanii, a także poszerzyć lub zawęzić liczbę słów kluczowych. Możliwa jest również dowolna zmiana formy reklamy. Dzięki temu masz ogromną szansę na zwiększenie konwersji na Twojej stronie internetowej oraz podniesienia poziomu ROI (ang. Return on Investment), czyli zwrotu z inwestycji.

Wykorzystanie list odbiorców w przypadku remarketingu w wyszukiwarce może być realizowane na 2 sposoby. Pierwszy z nich polega na optymalizacji reklamy na słowo kluczowe, które wcześniej już wykorzystałeś. Możesz w tym celu na przykład podnieść o 50% stawkę na wybraną frazę. Dotrzesz wtedy do osób, które oglądały wcześniej produkt lub usługę na Twojej stronie internetowej. Użytkownik, który wpisze podobne sformułowanie w wyszukiwarce Google, prawdopodobnie znów trafi na Twoją witrynę.

Licytowanie nowych słów kluczowych to drugi sposób. To również doskonała metoda, aby reklamować Twoją witrynę na ogólne i konkurencyjne słowa kluczowe. Dla przykładu fraza „buty do koszykówki” jest bardzo popularna, a więc reklamowanie na nią mogłoby być nieopłacalne. Możliwe jednak w tym przypadku jest stworzenie reklamy na użytkowników, którzy dokonali już kiedyś konwersji w Twoim sklepie i niedawno ponownie odwiedzili stronę internetową. Tym sposobem udaje Ci się dotrzeć do odbiorców, wykorzystując bardzo popularne słowa kluczowe.

Google Remarketing – o czym warto pamiętać?

Każdy właściciel firmy chce maksymalnie wykorzystać potencjał remarketingu i osiągnąć wszystkie zamierzone rezultaty. Z tego też powodu w Space Ads zwracamy uwagę na detale, które mają duże znaczenie dla prowadzonej kampanii remarketingowej. Osoby, które nie są ekspertami, mogą natomiast popełniać błędy, takie jak na przykład:

  • zastosowanie wyłącznie domyślnych list marketingowych, które zawierają sporą liczbę przypadkowych osób,
  • niedopasowanie czasu wyświetlania reklam,
  • nieprzemyślana strategia,
  • niedopasowanie treści i tematyki,
  • brak wykluczeń użytkowników,
  • nachalność reklam.

Powierzenie usługi w ręce ekspertów gwarantuje błyskawiczne trafienie do konkretnej grupy odbiorców i wzrost poziomu sprzedaży.

Remarketing Google Ads – jak go rozpocząć?

Do wdrożenia kodu remarketingowego potrzebne jest konto Google Ads. Stamtąd można pobrać wspomniany kod, a następnie skonfigurować kampanie remarketingowe. Po rejestracji i zalogowaniu się można przejść do zakładki „Kampanie”. W tym miejscu z bocznego menu można wybrać element „Zasoby wspólne”, następnie kliknąć „Wyświetl” pod elementem „Odbiorcy”.

W tym momencie możliwe jest utworzenie czterech różnych list remarketingowych. W kolejnym kroku Google daje możliwość zsynchronizowania listy remarketingowej bezpośrednio ze sprzedawanymi produktami. Konieczne jest jednak posiadanie skonfigurowanego Google Merchant Center. Wspomniana opcja pozwala na wyświetlanie użytkownikom mocno spersonalizowabych reklam.

Aby zainstalować kod remarketingowy na witrynie, konieczne jest pobranie kodu i wysłanie instrukcji na adres e-mail. Umieszcza się go w kodzie HTML strony internetowej. Powinien być dostępny na wszystkich podstronach. W przypadku, gdy strona www oparta jest o system zarządzania treścią (ang. Content Management System), czyli CMS – na przykład WordPress, najwygodniej jest umieścić kod remarketingowy w pliku footer.php. Zawiera on element, który wyświetla się na każdej podstronie serwisu.

W sytuacji, gdy kod remarketingowy został już umieszczony, warto sprawdzić jeszcze, czy faktycznie znajduje się we właściwych miejscach. Można to zrobić ręcznie, na przykład sprawdzając kod źródłowy strony internetowej, a także wykorzystać Google Tag Assistant, który ukazuje wszystkie aktywne kody w obrębie witryny.

Możliwe jest również sprawdzenie stanu listy remarketingowej. Aby to zrobić, konieczne jest przejście do „Kampanie”, a następnie do „Zasoby wspólne” i „Odbiorcy”. Jeżeli klikniesz tam utworzoną przez siebie listę, uzyskasz szczegółowe informacje między innymi na temat jej rozmiaru, a także informacje na temat użytkowników, którzy się na niej znajdują.

Znając powyższe kroki, wiesz, jak dodać kod remarketingowy, skonfigurować pierwszą listę, a także gromadzić dane na temat użytkowników witryny Twojego biznesu. Warto jednak zdecydować się na usługi profesjonalnej agencji.

Remarketing Google Ads – podsumowanie zagadnienia

Remarketing jest kierowaniem reklam do osób, które odwiedziły już Twoją witrynę. Opisana praktyka sprawia, że reklamy śledzą użytkowników. Następnie subtelnie wyświetlają się w różnych miejscach w sieci. Dzięki tej usłudze możliwe jest między innymi zwiększenie konwersji, a w związku z tym podniesienie zysku Twojej firmy. To również doskonały sposób, aby zbudować świadomość marki.

Eksperci agencji interaktywnej wykorzystując: standardowy remarketing, remarketing dynamiczny, remarketing w wyszukiwarce Google, video marketing oraz remarketing adresowany gwarantują wysoką efektywność usługi. Jest to możliwe między innymi dzięki wykorzystaniu list odbiorców kampanii reklamowych, czyli w tym przypadku list remarketingowych. Na opisaną usługę warto zdecydować się w przypadku każdej firmy, jednak najlepsze rezultaty osiągnąć można wtedy, gdy skorzystanie z Twojej oferty wymaga większego zastanowienia.

Praktyka pokazuje, że w przypadku droższych zakupów rzadko kiedy użytkownicy stron internetowych decydują się od razu dokonać konwersji. W sytuacji, gdy produkty są tanie, również wiele osób zastanawia się, czy na pewno od razu wydać pieniądze. Właśnie taka sytuacja tworzy potencjał dla opisanej usługi. Jeżeli jesteś zainteresowany remarketingiem i chcesz go maksymalnie wykorzystać dla swojej marki, skontaktuj się z nami!

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych usług? Skontaktuj się ze mną! 

Rafał Chojnacki
Digital Marketing Strategist
Bezpłatna konsultacja
[email protected]

Wypełnij brief, żeby od razu otrzymać dedykowaną ofertę. 

    W czym możemy Ci pomóc?

    Adres sklepu lub strony internetowej:
    Miesięczny budżet Google Ads:

    Cele kampanii Google Ads:

    Miesięczny budżet Facebook Ads:

    Cele kampanii Facebook Ads:

    Nazwa konta na TikToku:

    Miesięczny budżet TikTok Ads:

    Cele kampanii TikTok Ads:

    Nazwa konta na Allegro:

    Miesięczny budżet Allegro Ads:

    Cele kampanii Allegro Ads:

    Cele kampanii SEO:
    Jakie kanały Marketing Automation są dla Ciebie istotne?
    Jakie są Twoje cele Marketing Automation?
    Które kanały Social Media Ciebie interesują?
    Nazwa konta na Facebooku lub adres URL:
    Nazwa konta na Instagramie lub adres URL:
    Nazwa konta na TikToku lub adres URL:
    Nazwa konta na YouTube lub adres URL:
    Nazwa konta na Twitterze lub adres URL:
    Nazwa konta na Pintereście lub adres URL:
    Nazwa konta na LinkedIn lub adres URL:
    Jaki są cele współpracy w zakresie obsługi Social Media?
    Wybierz zakres audytu:
    Jaki jest cel audytu (np. na co mamy zwrócić szczególną uwagę, jakie cele miały być realizowane)?
    Opisz zakres audytu:
    Jak możemy się skontaktować?

    Imię*

    Firmowy adres email*

    Numer telefonu*

    Pełna nazwa firmy*

    Dane podane przez Ciebie w powyższym formularzu kontaktowym oraz w dalszej komunikacji przetwarzane są przez Rafała Chojnackiego (firma: SPACE ADS RAFAŁ CHOJNACKI; adres: Plac Bankowy 2; 00-095 Warszawa; NIP: 6182171399; „SPACE ADS”) w celu dostarczenia Ci bezpłatnej wyceny Twojego projektu lub też informacji na temat usług SPACE ADS. SPACE ADS przetwarza je od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody poprzez naciśnięcie buttona „Wyślij” do momentu przedstawienia Tobie dopasowanej oferty handlowej.